Beantwoord

Smart switch, backup terugzetten werkt niet

• 30 mei 2016
  • 3 reacties
  • 959 Bekeken

Reputatie 2
Betreft Nokia A5 2016, aankoop maart 2016. Gisteren sloeg mijn gsm vast omdat hij de vingerafdruk niet herkende. Ook de code werkte niet. Zowel Wifi als provider uitgeschakeld, dus inlog via google account werkte ook niet. Na veel proberen uiteindelijke maar harde reset gedaan. Alleen nu zegt Samsung Smart switch dat mijn apparaat niet ondersteund wordt (vorige week backup gemaakt van dit toestel zonder problemen) en nu ben ik al mijn gegevens kwijt. 2 weken geleden heb ik tijdens software upload ook al problemen gehad. Die komt nu ook aan met noodherstel (maar dat werkte ook niet om dat te draaien)
Wat kan ik nu doen om weer bij mijn gegevens te kunnen ??
Kan ik wellicht mijn backup terugzetten zonder gebruik van smart switch zodat ik in ieder geval mijn agenda ed weer heb ?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2016, 16:50

Nokia A5? Die is mij niet geheel bekend... Zou het kunnen dat je de Galaxy A5 bedoelt of een andere Nokia?

Als het de Galaxy A5 bedoelt dan kun je in onze toestelhulp checken hoe je de back-up terug kunt zetten volgens onze handleiding. Hopelijk werkt dit om het probleem op te lossen!

Mocht ik de plank misslaan, laat het dan even weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Nokia A5? Die is mij niet geheel bekend... Zou het kunnen dat je de Galaxy A5 bedoelt of een andere Nokia?

Als het de Galaxy A5 bedoelt dan kun je in onze toestelhulp checken hoe je de back-up terug kunt zetten volgens onze handleiding. Hopelijk werkt dit om het probleem op te lossen!

Mocht ik de plank misslaan, laat het dan even weten! 🙂
Reputatie 2
Ahum sorry, had sterke bak koffie nodig denk ik 😉 Bedoel uiteraard Samsung A5-2016.
Backup terugzetten lukt niet, want Samsung Smart Switch herkent mijn gsm opeens niet meer. En via google/samsung account zegt de gsm dat er geen backup gemaakt is. Wel blijft de melding komen dat er noodherstel plaats moet vinden omdat de software niet goed ge-update is (daar is hij vorige keer op gecrasht).
Kan het zijn dat als ik fabrieksinstelling reset doe, dat ik eerst weer een software update moet krijgen voor ik mijn back up kan terugzetten omdat de versies dan pas weer gelijk lopen ? En zo ja, hoe zorg dat ik die melding krijg op mijn gsm ?
Reputatie 2
Hoi,

Wanneer krijg je deze melding precies? Gebeurt dit als je een back-up probeert te maken of krijg je deze melding vaker?

Kun je eerst eens het volgende doen:
Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Meer > Appvoorkeuren opnieuw instellen.

Haalt dat iets uit?

Groetjes,

Jaimy
Samsung Webcare

Reageer