Beantwoord

Sms-app verdwenen, hoe krijg ik die weer terug op mijn telefoon?

• 13 februari 2017
  • 13 reacties
  • 20130 Bekeken

Sms app verdwenen,hoe krijg ik die weer terug?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 februari 2017, 21:35

Hoi Magicmojo.

Zou je in het instellingenmenu van de telefoon eens helemaal naar beneden willen scrollen? Je vind dan een optie genaamd 'applicatiebeheer'. Zou je die willen openen en bij de tabbladen 'Alles' en 'Uitgeschakeld' willen kijken of je de app 'Berichten' ziet staan?

Als de app onder 'Uitgeschakeld' staat, dan kun je op 'Berichten' tikken en de app in het volgende scherm weer inschakelen.
Staat de app onder 'Alles', dan heb je letterlijk alleen je icoon van het startscherm verwijderd en zul je 'm er weer even aan toe moeten voegen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Magicmojo.

SMS app verdwenen is helaas niet echt uitgebreid. Zou het op prijs stellen om iets meer details te geven. Had je een SMS app geïnstalleerd door bijvoorbeeld Google Play? Wat voor telefoon heb je?

Normaal gesproken heet de 'sms app' op android berichten, misschien kun je onder die naam wel vinden.

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
het icoon is verdwenen, en ik vond m n sms en terug in google play, alleen dan de nummers, dus niet met de contact namen erbij,
heb nu een andere sms app gedownload, maar die heeft me een pas woord laten installeren om iedere keer m n scherm te ontgrendelen, heel onhandig,
dank voor de reactie, heb een samsung galaxy, een eenvoudige, een 2?misschien,
Hoi Magicmojo.

Zou je in het instellingenmenu van de telefoon eens helemaal naar beneden willen scrollen? Je vind dan een optie genaamd 'applicatiebeheer'. Zou je die willen openen en bij de tabbladen 'Alles' en 'Uitgeschakeld' willen kijken of je de app 'Berichten' ziet staan?

Als de app onder 'Uitgeschakeld' staat, dan kun je op 'Berichten' tikken en de app in het volgende scherm weer inschakelen.
Staat de app onder 'Alles', dan heb je letterlijk alleen je icoon van het startscherm verwijderd en zul je 'm er weer even aan toe moeten voegen.
Geweldig!heel veel dank!had ik echt zelf noooit gevonden, ook geen idee hoe t uitgeschakeld is, want dat zal k toch wel zelf hebben gedaan!
Nogmaals hartelijk dank voor deze slimme hulp,
veel groetjes,
Hoi Magicmojo.

Fijn dat je het hebt kunnen vinden. 🙂 Dan kan de andere sms-app er ook weer af en weg met de schermbeveiliging! 😉
Ja, dank je wel Kaassausje! haha, wat een vreselijk grappige naam...
als er nog een keer iets is wat ik niet snap, ga k weer direkt naar t T mobile forum!
groetjes!
Zorg ervoor dat u de SMS-app niet in een map hebt gesleept (ik had er eenmaal met me gebeurd). Als niet, kunt u de SMS Android-app altijd opnieuw installeren vanuit de Google Play Store.

-KE Edit: SPAM-links verwijderd
Notitie: U heeft mogelijk de SMS-app uitgeschakeld. Navigeer naar Instellingen> Applicatiebeheer> Berichten> Schakel het in. In het geval dat u het pictogram alleen van de homepage heeft verwijderd, moet u het gewoon lezen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Prasant,

Heb je toevallig een vraag? Of deel je een oplossing met ons?
cinemabox hd
Reputatie 7
Badge +20
@Sample17

Zit er toevallig ook een vraag aan 'cinemabox hd' verbonden of niet...? 😉
Zorg ervoor dat u de SMS-app niet in een map hebt gesleept (ik had er eenmaal met me gebeurd). Als niet, kunt u de SMS Android-app altijd opnieuw installeren vanuit de Google Play Store.
U heeft mogelijk de SMS-app uitgeschakeld. Navigeer naar Instellingen free google play gift cards

Reageer