Beantwoord

SMS'en met Sony Xpedia xzs

• 30 juni 2018
  • 3 reacties
  • 1783 Bekeken

Sony Expedia xzs:
Ik kan sms berichten verzenden naar een willekeurig ingevoerd me. De berichten komen aan maar ik ontvang niets terug.
Ik ontvang wel berichten van de bank en Google etcetera. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 juli 2018, 14:01

Hi,

Dankjewel voor de informatie. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Ik zie dat je op 3 juni een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je dat sindsdien of werkte het daarvoor ook al niet? Heb je al gecontroleerd of je sms inbox vol zit? De oude berichtjes moeten regelmatig verwijderd worden, zodat er plaats is voor nieuwe. Heb je de mogelijkheid om een andere simkaart in jouw toestel te testen en je eigen simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Het is mij niet duidelijk waar je wel naar kan sms'en. Probeer je te sms'en naar sms-diensten of naar andere mobiele nummers? Als het om sms-diensten gaat om wat voor nummer gaat het dan en ontving je voorheen wel berichten terug?

Ik hoor graag van je zodat ik verder kan helpen.
Dag hajar,
Bij ingebruikname van mijn nwe tel. Krijg ik sms meldingen van bijvoorbeeld de bank Google.
Als ik naar de iPhone van mijn partner sms ontvangt zij mij tekst.
Als zij antwoord ontvang ik bij herhaling niets.
Duidelijk of heb je meer informatie nodig.?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dankjewel voor de informatie. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Ik zie dat je op 3 juni een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je dat sindsdien of werkte het daarvoor ook al niet? Heb je al gecontroleerd of je sms inbox vol zit? De oude berichtjes moeten regelmatig verwijderd worden, zodat er plaats is voor nieuwe. Heb je de mogelijkheid om een andere simkaart in jouw toestel te testen en je eigen simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!

Reageer