Beantwoord

sms-inbox vol

• 7 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 484 Bekeken

ik krijg de melding: sms-inbox is vol, hoe maak ik deze leeg ?
icon

Beste antwoord door Chris076 7 augustus 2013, 12:59

@sarah43

Wanneer je in de App 'Berichten' van Samsung, het bericht langer selecteerd, kun je kiezen om het bericht te verwijderen
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
@sarah43

Welkom hier op het Forum!

Je kunt in de sms-applicatie op jouw toestel de opgeslagen berichten verwijderen. Sommige toestellen kunnen deze ook verplaatsen naar bijvoorbeeld een MiniSD kaart. Welk toestel gebruik je?
de galaxy ace 5830
@sarah43

Welkom hier op het Forum!

Je kunt in de sms-applicatie op jouw toestel de opgeslagen berichten verwijderen. Sommige toestellen kunnen deze ook verplaatsen naar bijvoorbeeld een MiniSD kaart. Welk toestel gebruik je?

de galaxy ace 5830
Reputatie 3
de galaxy ace 5830

Er zijn 2 manieren om SMSjes te verwijderen:

Druk lang op het betreffende gesprek/sms in de lijst en druk op verwijderen om ze per stuk te verwijderen.

Wil je heel je inbox legen, ga dan weer naar de SMS berichten lijst en druk op de menu knop en druk op threads/berichten verwijderen.

Succes!
Reputatie 6
@sarah43

Wanneer je in de App 'Berichten' van Samsung, het bericht langer selecteerd, kun je kiezen om het bericht te verwijderen
Ik heb alles al geprobeerd. Mijn SMS inbox is helemaal leeg. Ik heb het aantal weer op 200 gezet (terug van 260) , maar er komt nog steeds geen nieuwe sms binnen. Zelf versturen gaat ook niet, want dan wordt er een MMS van gemaakt, waar ik apart voor moet betalen, zelfs bij het verzenden van alleen het woord < test > .
Ik heb ook geen kortingsabonnement meer en ga mijn abonnement maar beëindigen. Dat lijkt me het simpelst.

Reageer