Beantwoord

SMS'jes van Nokia verwijderen

• 1 mei 2018
  • 6 reacties
  • 730 Bekeken

Ik wil van mijn nokia alle smsjes verwijderen uit verzonden items nu verwijder ik per smsje
icon

Beste antwoord door Hajar 7 mei 2018, 10:17

Hi Connecting46,

Ik ben zelf niet bekend met Nokia toestellen, maar ik heb een oud topic gevonden waarin staat aangegeven hoe je eventueel meerdere berichten tegelijk kan verwijderen. In het topic geven ze het volgende aan; Download en installeer Nokia Suite op je PC of laptop. Verbind je toestel met je laptop/pc en open Nokia Suite. Klik op inbox en dan krijg je een overzicht van je ontvangen berichten. Selecteer de berichten die je wilt verwijderen en klik op verwijderen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welke Nokia?
De nokia 113 in het menu van berichten staat verzonden items die wil allemaal in een keer verwijderen.Ik weet niet hoe dat moet nu doe ik het per smsje,maar het zijn er meer dan 8000
Reputatie 7
Badge +20
Hi Connecting46,

Ik ben zelf niet bekend met Nokia toestellen, maar ik heb een oud topic gevonden waarin staat aangegeven hoe je eventueel meerdere berichten tegelijk kan verwijderen. In het topic geven ze het volgende aan; Download en installeer Nokia Suite op je PC of laptop. Verbind je toestel met je laptop/pc en open Nokia Suite. Klik op inbox en dan krijg je een overzicht van je ontvangen berichten. Selecteer de berichten die je wilt verwijderen en klik op verwijderen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hoe bevestig ik mijn mobiel aan m'n pc?
Ik kan hier niks mee ik ben ook niet handig met telefoons en pc's.Het gaat om die smsjes.Als ik naar nokia suite gaat kom ik niet ver!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Connecting46,

Je kunt jouw toestel doorgaans met de pc verbinden door de kabel in het toestel te steken en vervolgens de andere kant, de USB-kant van de kabel, in de PC te stoppen. Als het goed is verbindt jouw toestel dan met de PC en kun je dan via de Nokia Suite de berichten beheren zoals Hajar dat aangaf. Ik hoop dat het zo lukt! Laat je weten hoe het gaat?

Reageer