Vraag

Sms ontvangen op Sony Xperia X

• 27 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 365 Bekeken

ik ontvang geen sms meer op mijn xperia x(F5121)

2 reacties

Hoi Krane255,

Dat is vervelend. Staan je instellingen wel allemaal goed?
Een stappenplan kan je vinden op toestelhulp.

Heb je verder nog zaken aan je telefoon veranderd of aangepast en heb je in het verleden wel kunnen smsen?
Groetjes Tribaltim
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Krane255,

Ai, dat is niet handig! Ik zie dat TribalTim al wat vragen heeft gesteld. Kun je daar eens naar kijken? Kun je alleen sms'jes niet meer ontvangen of ook niet meer versturen? En kun je alleen sms'jes van een bepaald nummer niet ontvangen of van geen enkel nummer? Kun je eens bij jouw instellingen controleren of het sms-centralenummer correct in je toestel staat? Dit sms-centralenummer moet +316 2400 0000 zijn.

Ik zie overigens wel dat je een blokkade hebt geplaatst via My T-Mobile op 20/01/2016 voor het versturen van sms'jes. Was je hiervan op de hoogte? Als je deze blokkade wilt verwijderen kan dat via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades. Mocht het niet lukken, dan kan ik 'm ook voor je verwijderen. Met jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement hoef je je trouwens geen zorgen te maken over de kosten voor sms'en. Je kunt gratis onbeperkt sms'en (uitzondering zijn servicenummers).

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer