Software update HTC

Reputatie 2
Word het niet eens tijd dat jullie met de froyo voor de legend gaan komen.
Zag dat de desire hem wel al heeft gekregen......

23 reacties

Reputatie 2
T - m o b i l e ... i s ... wel .. h e e e l t r a a g ....
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb zojuist een mailtje ontvangen van HTC dat er een nieuwe ROM Upgrade uit is voor mijn telefoon. (HTC HD2).
Nou heeft een collega van mij dezelfde telefoon en die zegt dat deze ROM Upgrade niet bedoelt is voor mijn telefoon.

Kan iemand mij vertellen of deze ROM Upgrade op mijn telefoon kan of dat deze schadelijk is voor mijn telefoon?

http://www.htc.com/nl/SupportDownload.aspx?p_id=297&cat=2&dl_id=1046
Officeele Link

Mvg,
I. Bosker
Reputatie 2
Ik zie geen bezwaren, alleen mist de upgrade van HTC alle door T-Mobile toegevoegde onderdelen. Ben er nog niet helemaal uit wat van HTC is en wat van T-Mobile maar denk dat de meeste elementen wel in de HTC upgrade zitten.
Het zou leuk zijn als T-Mobile op dit topic zou willen antwoorden of zij deze (officiele) HTC upgrade voor de HD2 ook ondersteunen. Ik kan op de website van T-Mobile zelf overigens geen enkele update voor deze of uberhaupt andere HTC modellen op Windows Mobile vinden. Kunnen we deze nog verwachten of adviseert T-Mobile ons toch maar op de upgrades van HTC te vertrouwen? Zou jammer zijn, want voor mijn MDA's (die ook uit de HTC stal kwamen) was steeds wel software beschikbaar van T-Mobile.
Reputatie 2
Tot nu toe draait deze ROM bij mij stabieler dan de vorige... helaas heb ik al wel 2 keer gehad dat ik hem opnieuw moest installeren omdat HTC Sense niet meer wil laden, en bij de laatste keer het start menu ook niet meer. Ik installeer veel apps dus het is lastig te zeggen of dit wel door die ROM komt of niet.
Reputatie 2
Eigenlijk zonde mijn oude MDA compact 3 /HTC P3300 die ongebruikt is vanwege kleine storingen.....

Ik wil hem graag opnieuw flashen met de laatste officiele T-Mobile ROM

Is er iemand die de best geschikte versie voor dit toestel, nu via Praepaid van T-Mobile, weet te vinden?
Reputatie 2
@goofy17
Op de T-Mobile website kun je verschillende update's voor de T-Mobile MDA Compact 3 terugvinden.
Reputatie 2
Is dat wel een volledige firmware flash? Ik heb hem uitgevoerd en er leek weinig veranderd terwijl ik een "lege" telefoon verwachtte......
Reputatie 2
Ik sta op het punt mijn abonnement te verlengen en kijk naar de HTC android toestellen met Sense UI (ben er nog niet helemaal uit welke vd verschillende Desire types), maar ik vraag me af of er bij die telefoons--net zoals tot nu toe altijd bij mijn Nokia's--ook een T-Mobile schil / branding overheen zit?

Dit omdat ik voor deze prijs en luxe telefoons graag zsm de updates ontvang en je moet dan al wachten op HTC om Sense aan te passen op Android. Als ik dan ook nog moet wachten tot er een T-Mobile schil klaar is, koop ik waarschijnlijk liever een sim-vrije telefoon los en verleng ik alleen mijn Relax abonnement zonder nieuw toestel.

Dus wie weet hoe dat gaat als je zo'n HTC toestel via de site van T-Mobile bestelt--zit er dan zo'n T-mobile schil op en duren updates daardoor dan langer (bij Nokia toestellen nl. in ieder geval wel)?
Reputatie 2
Mijn HTC Hero had inderdaad wel een soort branding nog eroverheen, maar dit bestond geloof ik enkel uit een snelkoppeling naar de t-mobile mobiele website. Helaas moest ik daarom inderdaad wel langer wachten dan mensen die dezelfde telefoon van een andere provider hadden..

Ik hoop dat ze het tegenwoordig niet meer zo doen, maar ik weet het niet zeker.
Reputatie 7
@JPM
De toestellen van HTC die door ons worden geleverd zijn inderdaad voorzien van een 'T-Mobile schil'. Dit houdt bij deze toestellen niet meer in dan dat de T-Mobile instellingen er in staan, de browser 'WnW' heet in plaats van 'browser' en de browser bookmarks iets anders zijn dan bij een simlockvij toestel.

Bij updates moet er inderdaad een aparte T-Mobile versie gemaakt worden. Normaal gesproken lopen we niet zo ver uit op het schema van de openmarkt versie.
Reputatie 2
Hoe zit het met de update van de HTC Wildfire, die heb ik net aangeschaft en tot mijn verbazing stond er nog 2.1 op terwijl 2.2 al wel uit is.
Reputatie 5
@zeeuwsmeisje

Op dit moment is er nog niets bekend wat betreft de update naar 2.2 voor de HTC Wildfire bij T-Mobile.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie Aeon. Jammer zeg, want ik heb de nieuwste Swype die maar 2MB is en die doet het dus niet en ik denk dat het komt door de software versie. Vind het gewoon heel jammer dat ik nu een nieuwe telefoon heb, maar niet de nieuwste versie

. Had ik liever nog even gewacht op een nieuwere telefoon.
Reputatie 2
Nou Aeon, krijg net de melding of ik mijn versie wil updaten en de download is ie nu aan het installeren! Dus of er is iets plotseling aangepast of jullie interne communicatie moet worden verbeterd 😉 . Eens kijk of Swipe nu wel wil 🙂 .
Reputatie 2
Ik heb een MDA Compact V en zit al heel lang te wachten op een upgrade.. Hoe kan ik zien welke versie/jaar upgrade door T-mobile wordt aangeboden? Want ik heb laatst helemaal voor niet een upgrade uitgevoerd, bleek uiteindelijk dezelfde oude upgrade van 2 jr geleden te zijn.....

Ik denk dat ik voortaan gewoon een origineel toestel van HTC neem...
Reputatie 2
Is er nog een kans dat de HTC Hero 2.2 Froyo gaat krijgen? Of wordt dit toestel al als oud gezien?
Reputatie 5
@Samsam

Via toestelhulp op de T-Mobile website kun je precies zien wat de laatste update is die is uitgebracht op de MDA Compact V. Ook is deze direct te downloaden wanneer je deze nog niet in gebruik hebt.

@matthijssn

Ik heb meteen even een mail rondgestuurd omtrent de update naar Froyo 2.2, zodra ik hier antwoord op heb laat ik je dit direct weten. 🙂
Reputatie 5
@mathijssn

Ik heb ondertussen respons ontvangen van de desbetreffende afdeling. Tot op heden is er niets bekend wat betreft een update naar Froyo 2.2, en er wordt ook niet verwacht dat deze zal gaan komen voor de HTC Hero.
Reputatie 2
HTC Desire tries to catch Gingerbread, can't keep up...

HTC Desire tries to catch Gingerbread, can't keep up -- Engadget

Geen 2.3 op de desire dus 😞
Reputatie 2
en nu zeggen ze weer wat anders....... we wachten nog even af!

HTC pulls a 180, now says Gingerbread is coming to Desire -- Engadget
Reputatie 2
Wat is de stand van zaken wat betreft Froyo voor de HTC Wildfire?

Ik zit nog op 2.1.

Ik heb gisteren een handmatige controle gedaan voor systeemsoftware updates en kreeg te zien dat er geen updates beschikbaar zijn.

Maar in deze thread zie ik dat zeeuwsmeisje wel al een update naar Froyo ontvangen heeft.
Hee, ik heb een blackberry 8520 Curve.
Ik zal graag een Update van de Software 6.0 doen, alleen ik weet niet welke website ik daar voor kan gebruiken. Of wat, maar als ik het dowload ben ik dan ook alles kwijt?. Zo als mn foto's mn muziek enzo? Dat zal ik wel graag willen weten. '
[/b][b]Groetjes Bas.
Misschien kan t-mobile mij hier vertellen wanneer de update met 2.3.5 en sense 3.0 komt voor de desire s?

@Aeon, jij misschien?

Reageer