Software update Sony Ericsson

Reputatie 2
Hallo,

Vorig jaar deed ineens mijn geheugenkaart het niet meer, ik ging hiermee naar de winkel en ze wisten niet wat er aan de hand was. Ze stuurde hem op. Kregen hem terug en het probleem was nog steeds niet opgelost. Dus stuurden ze hem maar weer op met een duidelijker probleem. Daarna deed hij het wel weer. Maar mijn probleem is dat mijn geheugenkaart het nu weer niet doet in mijn mobiel. Hebben jullie hier ook last van gehad?

Groetjes.

This topic has been closed for comments

279 reacties

Reputatie 2
Hey Imke!

Zodra iemand bij mij komt over problemen met zijn of haar toestel, adviseer ik altijd om een iPhone aan te schaffen --> zeeeeelden problemen ermee gehad! :-D

Groetjes Nawin
Reputatie 2
de telefoon van mijn andere zoon ook een k770i heeft hetzelfde probleem,ook ik zou wel een oplossing kunnen gebruiken!
Reputatie 2
Waneer komt de update uit voor de SE X10 via T-mobile ..

Kpn heeft hem al waneer komt t-mobile

Hartelijk dank,
Reputatie 2
Die is er al even.. zie de site!
Reputatie 5
De update voor de X10 vind je op deze pagina.
Reputatie 2
gebruik eens een andere geugenkaart om te zien of het misschien alleen
aan die ene ligt of dat andere het ook niet doen. Anders toch nog maar even zlef
een update voor je telefoon installeren.

🙂
Reputatie 2
Ik probeer al bijna een week op deze pagina te komen maar dat wil nog steeds maar niet lukken. Waarom is hij niet beschibaar????????
Reputatie 2
Ik probeer al bijna een week op deze pagina te komen maar dat wil nog steeds maar niet lukken. Waarom is hij niet beschibaar????????

Ik krijg te lezen; "De pagina waar U naar vraagt word niet gevonden,: Ik kan dus geen update uitvoeren via de site van T-mobile.
Reputatie 2
Wanneer is Android 2.1 beschikbaar voor Xperia X10?
Reputatie 4
Goeieavond allen!

Ik ben sinds 4 maanden in het bezit van een SE Xperia mini pro. Ik heb deze gekozen op advies van T-Mobile vanwege het handzame formaat, het qwerty-toetsenbord EN vanwege de informatie die mij door T-Mobile werd gegeven wat betreft de verwachtte update naar Android 2.1!

Over de eerste twee redenen ben ik nog steeds positief hoor. Maar het gaat mij om die laatste reden, de reden die mij overhaalde om dit toestel ook daadwerkelijk te nemen. Mij werd door een T-Mobile medewerkster belooft dat er op zeer korte termijn een update zou plaats vinden naar Android 2.1 en dit toestel niet achter zou blijven op de huidige concurrentie. Helaas bleek van dit verhaal zeer weinig te kloppen. In eerste instantie zou de update in begin van het derde kwartaal live gaan, maar dat werd al snel eind van het derde kwartaal. Helaas bleek ook dit een luchtkasteel en werd de update naar oktober verplaatst. Oktober is nu zo goed als voorbij en tevens mijn geduld. Zeker nadat bekend werd dat de gemaakte belofte, wat betreft de update naar Android 2.1 die voor eind oktober gepland stond, ook niet ingewilligd zou worden. De update zal nu pas "ergens" gedurende het vierde kwartaal live komen.

Ik ben dus eigenlijk van mening dat ik momenteel een toestel in mijn bezit heb die zijn, door T-Mobile gemaakte, belofte niet nakomt. Bijna een halfjaar verder werken de meeste concurrenten van Sony Ericsson al aan Android 2.2 (Froyo), waar de X10 bezitter het nog steeds met Android 1.6 zal moeten doen. Onacceptabel wat mij betreft en T-Mobile had mij hier zeker niet verkeerd over in mogen lichten, hetgeen helaas WEL gebeurd is. Met de informatie die ik nu weet, had ik zeker niet voor dit model gekozen, maar voor een alternatief dat wel zijn tijd meegaat. Hoe snel die tijd tegenwoordig ook mag gaan...

Een T-Mobile klant staat synoniem voor iemand die graag het nieuwste op telefoniegebied in zijn handen heeft, maar met de X10 modellen kom je van een koude kermis thuis. Ik zal sowieso mijn ongenoegen uiten bij T-Mobile en voor een alternatief in aanmerking komen naar aanleiding van de foutieve informatie die mij verstrekt is, maar ik zou graag jullie mening hebben over bovenstaand stuk.

Alvast bedankt voor de feedback!
Reputatie 4
Het officiele blog van SE meld dat dit pas "ergens" in het vierde kwartaal zal plaatsvinden. De belofte was begin van het derde kwartaal.

http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/05/05/sony-ericsson-xperia%E2%84%A2-x10-to-get-uxp-upgrade-in-q4-2010/

Mijn input wat betreft de update: https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=114811
Reputatie 7
Heel vervelend voor jou maar de informatie die de T-Mobile medewerkster jou heeft gegeven betreffende de update klopte op dat moment. Dat Sony Ericsson de update heeft uitgesteld kun je T-Mobile niet kwalijk nemen, de medewerkster kon hier niet van op de hoogte zijn.

Gr.
Reputatie 4
Heel vervelend voor jou maar de informatie die de T-Mobile medewerkster jou heeft gegeven betreffende de update klopte op dat moment. Dat Sony Ericsson de update heeft uitgesteld kun je T-Mobile niet kwalijk nemen, de medewerkster kon hier niet van op de hoogte zijn.

Gr.

Da's inderdaad vervelend voor mij, maar T-Mobile had mij dit dus niet mogen beloven. Dat is naar mijn mening iets wat T-Mobile met Sony Ericsson moet uitvechten; de klant mag hier absoluut niet de dupe van worden. Het Burgerlijk Wetboek denkt hier namelijk ook duidelijk anders over wanneer er onjuiste informatie is verstrekt. Het is een duidelijk geval van conformiteit art 7 : 18 en anders van dwaling art. 6 : 228.

Groetjes 🙂
Reputatie 4
Het officiele blog van SE meld dat dit pas "ergens" in het vierde kwartaal zal plaatsvinden. De belofte was begin van het derde kwartaal.

http://blogs.sonyericsson.com/products/2010/05/05/sony-ericsson-xperia%E2%84%A2-x10-to-get-uxp-upgrade-in-q4-2010/

Mijn input wat betreft de update: https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=114811

Het bericht dat vandaag naar buiten is gekomen is dat de update pas in december plaats zal gaan vinden.
Reputatie 7
Tja, ik heb me niet in het Burgerlijk Wetboek verdiept 😉 maar ik ga ervan uit dat de T-Mobile medewerkster jou de informatie heeft gegeven die zij op dat moment tot haar beschikking had.

Laten we elkaar iig op de hoogte houden van wanneer de update beschikbaar zal zijn (heb zelf de X10 mini).

Gr.
Reputatie 4
Het bericht dat vandaag naar buiten is gekomen is dat de update naar 2.1 half decmber live komt. Er zal geen update naar 2.2 meer komen.

Ik houd je in ieder geval op de hoogte, deal?!

Groetjes
Reputatie 7
Graag!

Nog even en het wordt 2011. :-(

Gr.
Reputatie 2
Lijkt mij niet, er zijn vandaag video's verschijnen van Sony Ericsson zelf. Waarin we te zien krijgen wat we krijgen na de update.
Reputatie 7
Lijkt mij niet, er zijn vandaag video's verschijnen van Sony Ericsson zelf. Waarin we te zien krijgen wat we krijgen na de update.

Heb je een link voor ons?

Gr.
Reputatie 2
Jazeker.

http://www.youtube.com/watch?v=8SkG5ptF924
Reputatie 2
Het bericht dat vandaag naar buiten is gekomen is dat de update naar 2.1 half decmber live komt. Er zal geen update naar 2.2 meer komen.

Ik houd je in ieder geval op de hoogte, deal?!

Groetjes

Zou het niet slimmer zijn,de Bron vermelding te vermelden van deze uitstel van SE?
Verder vind ik,dat T-Mobile weinig laat horen w.b.t. de frustraties die zijn ontstaan bij de gebruikers van SE-X10 , enz. Ook al gebeurd dit buiten de "schuld"om van T-Mobile. Uiteindelijk zijn zij de partij,die hieromtrent verhaal kunnen halen w.b.t. de steeds maar weer uitstellende Up-date.
Reputatie 4
Het gaat hier om een pre-release filmpje. Op de site van Sony Ericsson wordt dit namelijk duidelijk vermeld. Ik citeer het volgende: [i]"(Note
Reputatie 2
Maar, kijk eens naar de datums wanneer die blogs geplaatst zijn! 😉 Er is vast wel een hoop veranderd in die tijd.
Reputatie 4
Maar, kijk eens naar de datums wanneer die blogs geplaatst zijn! 😉 Er is vast wel een hoop veranderd in die tijd.

Ja, de 3153 reacties lopen door tot en met vandaag inderdaad. Maaaar:

"Written by Sumit Malhotra This entry was posted on Wednesday, May 5th, 2010 at 1:09 pm and is filed under X10, Xperia X10, Xperia X10 mini, software updates. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. "

Het gaat er om dat het veel te lang duurt dus...
Reputatie 2
Sony Ericsson heeft officieel bekend gemaakt dat ze aanstaande zondag beginnen met het uitrollen van de update.