Sony Ericsson Xperia Arc/Neo/Play

Reputatie 2
Wat zijn de verwachte releasedata van deze telefoons? En zijn ze eventueel al te bestellen?

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 6
@Marky

De toestellen zijn aangekondigd door Sony Ericsson, er zijn nog geen releasedata voor bekend. Je kunt hiervoor onze website in de gaten houden.
Reputatie 2
In afgelopen zomer X10 genomen en na een half jaar, yep, bericht dat er geen android versies na 2,1 zullen volgen. Zit je dan met 18 maanden te gaan op je contract. Ze verdienen onze klandizie niet.
Je bent dus gewaarschuwd, dus niet klagen als ze hetzelfde grapje flikken met hun nieuwe flagship ARC.
Reputatie 2
hoi,

Ik wou me i-150 abbonement verlengen met de xperia play. Is er al bekend wanneer deze telefoon te bestellen is via t-mobile?

mvg,

Kevin
Reputatie 6
@svenk91
Mijn excuses voor de late reactie. Op dit moment is er nog geen releasedatum voor de Xperia Play bekend.
Reputatie 2
Gaan jullie de Sony Ericsson Xperia Play leveren? En zo ja is het dan mogelijk bericht te krijgen wanneer dit gebeurd?
Reputatie 2
Is zo'n populaire mobiel dat je bijna wel zeker bent dat ze dat gaan doen.
Reputatie 6
@Aljoti
T-Mobile gaat de Sony Ericsson Xperia Play aanbieden. Naar verwachting zal dit eind maart zijn. Op de T-Mobile website kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je op de hoogte wordt gehouden.
Reputatie 3
Weten jullie al of de Xperia Neo, Arc, Pro of play bij T-mobile abbonementen komen? Graag zou ik de Xperia Neo willen, en het liefst bij T-mobile. Volgens de geruchten komen deze telefoons eind maart uit, en de Pro in juni. Ik hoop dat ik antwoord terug krijg.
Reputatie 6
@Patrickk
Op de T-Mobile website kun je de toestellen terugvinden die binnenkort door T-Mobile worden aangeboden. Je kunt je daar ook inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je op de hoogte wordt gehouden. De Neo staat niet op deze website, maar ik heb vernomen dat deze wel aangeboden gaat worden (onder voorbehoud).
Reputatie 3
@Raymond

Ja sorry, ik zag het inderdaad staan toen ik even verder keek.. Ik denk dat de NEO ook wel zou komen bij T-mobile aangezien de PRO en PLAY er ook komen. Teminste, dat hoop ik dan. Bedankt voor je reactie.

Groetjes.
Reputatie 2
Hoi, heb gisteren mijn abbo verlengd ( kon ik al sinds sept. 09 maar das mijn eigen fout. 😉 ) en heb de ARC gekozen. Op de site staat eind maart leverbaar, is er iemand die dit kan bevestigen. Heb namelijk begrepen dat met het uitkomen van de X10 er ook flink wat uitstel was.
Reputatie 3
@Klaash,

Als er staat dat hij eindmaart komt, dan zal dat ook wel zo zijn... jammer genoeg staat er geen precieze datum bij wanneer hij komt. Maar dit zal eind maart wel bekend zijn hoor.. nog een weekje geduld hebben 😉