Beantwoord

sony experia Z reparatie

ik heb een sony experia Z, ik heb m laten vallen en nou zit er een barst in het scherm rechtsonder in. nu doet mijn touchscreen het ook niet meer.
ik wil hem laten vervangen maar de meeste reparatiecentrums gegaranderen dat ie na de reparatie niet meer waterdicht is
weten jullie misschien een reparatiecentrum die dit wel heeft?
icon

Beste antwoord door WillemE 2 augustus 2013, 08:13

@ bernadine

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg rot dat je beeldscherm defect is! 😞 Ik zie dat jouw toestel is geleverd door Studentmobiel. Ik raad je aan om contact op te nemen met die partij, aangezien je via hun een beroep kunt doen op de garantie. Dit defect zal wel buiten de fabrieksgarantie vallen, maar ze kunnen je wel meer informatie verschaffen over de vervolgprocedure. Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

ik heb een sony experia Z, ik heb m laten vallen en nou zit er een barst in het scherm rechtsonder in. nu doet mijn touchscreen het ook niet meer.
ik wil hem laten vervangen maar de meeste reparatiecentrums gegaranderen dat ie na de reparatie niet meer waterdicht is
weten jullie misschien een reparatiecentrum die dit wel heeft?

Zonde, dat gaat een behoorlijke rekening worden!

Je moet hem ter reparatie aanbieden bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Uiteindelijk zal het toestel bij Dynafix komen waar ze hem repareren en hij daarna gewoon weer waterdicht hoort te zijn!
Reputatie 4
@ bernadine

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg rot dat je beeldscherm defect is! 😞 Ik zie dat jouw toestel is geleverd door Studentmobiel. Ik raad je aan om contact op te nemen met die partij, aangezien je via hun een beroep kunt doen op de garantie. Dit defect zal wel buiten de fabrieksgarantie vallen, maar ze kunnen je wel meer informatie verschaffen over de vervolgprocedure. Laat je even weten of het is gelukt?
wel op de Facebook pagina gekeken van dit bedrijf lijkt mij niet de beste zaken partner ......

Reageer