Beantwoord

Sony experia z reparatie status

Reputatie 1
Ik heb 11 dagen geleden mijn xperia z opgestuurd het zou 7 dagen kosten maar nog niet gehad en ik kan reparatie overzicht niet zien iemand raad

Alvast bedankt

Duncan
icon

Beste antwoord door Roytje87 3 oktober 2013, 20:06

@Duncank

Welkom op he forum! :)

Ik lees een Xperia Z. Laat dit nu net een toestel zijn waarbij Sony problemen heeft met het uitleveren van onderdelen. Waarschijnlijjk is dit ook het probleem waardoor de reparatie wat langer op zich laat wachten. 

Ik zou je adviseren - om wat meer info te krijgen over de status - om een berichtje te posten in dit topic. After Sales Expert Ryan G. is daar actief en kan je helpen bij het beantwoorden van deze vraag. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Was mijn probleem vergeten te melden had water waterschade en klepjes sloten niet goed
Reputatie 3
@Duncank

Welkom op he forum! :)

Ik lees een Xperia Z. Laat dit nu net een toestel zijn waarbij Sony problemen heeft met het uitleveren van onderdelen. Waarschijnlijjk is dit ook het probleem waardoor de reparatie wat langer op zich laat wachten. 

Ik zou je adviseren - om wat meer info te krijgen over de status - om een berichtje te posten in dit topic. After Sales Expert Ryan G. is daar actief en kan je helpen bij het beantwoorden van deze vraag. 
Reputatie 1
verkeerde topic
Reputatie 4
@ Duncank

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar je kon niet weten dat de vraag daar moest komen hoor. Ik zie dat je de vraag ook al in het reparatietijden topic hebt gesteld! 😉

Reageer