Beantwoord

Sony M4 aqua naar blauw scherm en start opnieuw op

• 23 mei 2016
  • 3 reacties
  • 598 Bekeken

Heren experts,

Helaas is de M4 aqua mij niet goed gezind. Sinds enkele dagen krijg ik tijdens willekeurige handelingen (oproep opnemen, whatsapp openen, foto bekijken enz.) een blauw scherm waarna het toestel zichzelf reset. Na de laatste keer vanochtend was het toestel hierdoor niet meer te bedienen vanwege traagheid (elke klik duurde +/- 1 minuut voor reactie op het scherm) Ik heb daarna mijn toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles weer geinstalleerd. Nu heb ik inmiddels alweer 2 keer een blauw scherm gehad met daarna een reset. Het toestel is dan direct weer te gebruiken, de simkaart is niet vergrendeld zoals bv na een manuele reset. Gelukkig is het toestel tot heden niet weer traag geworden.

Graag jullie hulp of advies, het toestel is nog geen jaar oud helaas 😞
icon

Beste antwoord door KoenM 23 mei 2016, 13:55

Hoi Michello,

Je geeft aan al diverse oplossingen geprobeerd te hebben, zonder resultaat. Daar deze niet geholpen hebben, is het in deze het beste om je toestel op te sturen ter reparatie.

Meer info hierover vind je HIER.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Michello,

Je geeft aan al diverse oplossingen geprobeerd te hebben, zonder resultaat. Daar deze niet geholpen hebben, is het in deze het beste om je toestel op te sturen ter reparatie.

Meer info hierover vind je HIER.
Yup inmiddels enkele testjes verder en het lijkt erop dat bij iets teveel beweging het toestel op dit blauwe scherm springt en reset. Aangezien je de achter unit zelf niet kunt openmaken vermoed ik ergens een slecht contact. Valt dit nog onder garantie of coulance?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Michello,

Dat kunnen wij vanaf hier helaas niet bepalen, dat zal de reparatieservice moeten bepalen. De reparatievoorwaarden kun je hier terugvinden.

De reparatieservice zal het probleem analyseren, om vervolgens contact met jou op te nemen met de uitkomst (en eventueel dan de prijsopgave). Als je hier akkoord mee gaat repareren zij natuurlijk jouw toestel en als dat niet zo is, hoef je enkel de onderzoekskosten te betalen.

Het is dus even afwachten of het onder de garantie valt, houd je ons ook op de hoogte? Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Reageer