Sticky Beantwoord

Sony software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

975 reacties

Reputatie 2
[QUOTE=Tom;1100930]@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/markbothof-169795/" ik heb het bij onze internationale collega's nagevraagd. Het blijkt dat wij intern de verkeerde softwareversie hebben gehanteerd. 12.0.A.2.25 is de laatste T-Mobile branded versie. Excuses voor de verwarring.

Oke Tom, bedankt voor je info. Die versie heb ik inmiddels op mijn toestel.
Reputatie 5
Afgelopen vrijdag mijn Z kunnen updaten naar 10.3.1.A.2.74, apart :D

Vorige week is inderdaad een update voor de Z uitgebracht. Het gaat om de T-Mobile branded versie van 10.3.1.A.2.67.
Heeft er iemand hier de rom voor de Xperia SP, ik kan hem nergens vinden, om een of andere reden staat er een Russische rom op of iets uit die richting.
Wanneer ik een gewone Nederlandse heb kan ik deze er wel op zetten maar kan deze nergens vinden kan iemand deze posten?

Toestel is gister omgeruild had hiervoor een Xperia T met nogal wat problemen

bij voorbaaat dank.
Reputatie 5
@Niels 88 wat vreemd dat je omgeruilde toestel Russisch is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Krijg je wel een T-Mobile logo te zien wanneer je het toestel opstart? Zou je mij via een privébericht het IMEI nummer willen sturen?
@Niels 88 wat vreemd dat je omgeruilde toestel Russisch is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Krijg je wel een T-Mobile logo te zien wanneer je het toestel opstart? Zou je mij via een privébericht het IMEI nummer willen sturen?

Nee dat krijg ik niet te zien en ik moet zeggen dat ik daar juist wel blij mee ben omdat:
1. De T-mobile firmware in mijn ervaringen nooit echt goed is (instabiel, traag etc.)
2. updates altijd veel later komen en soms helemaal niet

Daarom wil ik de originele Nederlandse firmware hebben als ieman die heeft? (het .ftf bestand)
Reputatie 5
@Niels 88

Wat jammer om te lezen dat je liever geen T-Mobile branded toestel wilt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een Russisch toestel van ons krijgt. Ik wil je daarom ook aanbieden om een omruiling in te laten plannen.

Mocht je dit niet willen; is het niet mogelijk om op het toestel zelf de taal te wijzigen?
Er is een update uitgebracht voor de Z1, wanneer kunnen we deze bij T-Mobile verwachten?
Reputatie 3
Op 16oktober is er door Sony een firmware updatel uitgebracht voor de Z1.

Is deze binnenkort ook beschikbaar voor brandedphones. Of moet ik dan een Internationale versie (global) installeren.

Firmware : 14.1.G.2.257
Reputatie 5
Het goedkeuringsdocument voor de update van de Z1 (14.1.G.2.257) is vrijdag uitgeschreven. Het duurt doorgaans twee weken na het uitschrijven van het document voordat de update beschikbaar is.
Reputatie 3
Op de Z na de update ook LTE (4g) in het menu. Nu wachten tot de 18e... 🙂
Beste software afdeling van T-mobile.

Hebben jullie al gezien dat Sony een Google Android 4.2 (Jelly Bean) update (15.3.A.0.26) hebben uitgegeven op 29 oktober voor de xperia L?
Ik weet dat jullie die eerst moeten controleren en soms verbeteren, daar wacht ik ook op en ik geef jullie de tijd. Maar omdat de camera app van sony nu zo slecht zijn werk doet in de 4.1 versie kan ik eigenlijk niet wachten op deze update. 

Ik wilde jullie graag even laten weten dat jullie hiermee aan het werk kunnen zodat deze update nu wel snel kan komen. Een builnummer update in 4.1 kwam bij de xperia l heel vlot uit terwijl heel veel, inclusief ik eens maanden hebben zitten wachten op ICS bij de xperie P.

mvg,
Michael
Reputatie 5
@michael01997 bedankt voor het aangeven. Wij wachten nog op de branded test software van Sony. Wij houden je op de hoogte. 😉
http://androidworld.nl/nieuws/sony-maakt-bekend-welke-toestellen-android-43-en-kitkat-krijgen/
@ HSays

Bedankt voor het delen, interessant! 😉
Het is inmiddels al een tijd geleden dat Sony de 4.3 update heeft aangekondigd voor de Xperia Z. Op de website wordt aangegeven dat deze gepland staat voor december 2013. Is er inmiddels een datum bekend waarop deze update door T-mobie uitgerold zal worden? Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er zo laconiek wordt gereageerd door de moderator op het vorige bericht hieromtrent met de link naar het nieuws op androidworld.
Reputatie 5
@K.Aras Welkom op het T-Mobile forum.

De 4.3 update voor de Z1 wordt deze week getest. Er is nog geen datum bekend waarop wij de 4.3 update voor de Xperia Z ontvangen om te gaan testen. Zodra wij meer weten zal dit hier worden gemeld.
Reputatie 2
Een goedendag hoe zit het op dit moment met de update 4.3 voor de Xperia Z en Xperia T?
Reputatie 5
De 4.3 update voor de Xperia Z wordt op dit moment door mijn collega getest. 🙂
Bedankt voor het goed nieuws. Hoop dat we de 4.3 update snel kunnen installeren op de Xperia Z. Stiekem kijk ik eigenlijk alweer uit naar de 4.4 update.
Reputatie 3
De 4.3 update voor de Xperia Z wordt op dit moment door mijn collega getest. :)

Ik heb mijn Z gisteren terug van de reparatie gehad en daarna meteen de 4.3 erop gezet en ik kan tegen iederen zeggen hier dat 4.3 de Z echt heel veel goeds doet. De UI is weer een stukje opgepoetst en alles lijkt net wat soepeler te werken!

Hopelijk krijgen jullie hem snel dus :P 
Reputatie 2
Hallo wanneer komt die voor de sp de update 4.3 zijn jullie die al aan het testen
De 4.3 update voor de Xperia Z wordt op dit moment door mijn collega getest. :)

Enig idee voor een verwachte releasedate? :)
Reputatie 2
Willen Julie graag meer informatie geven
Met de gang van zaken over de update's
Die goedgekeurd zijn of getest worden.
Bij voorbaat dank u wel
Reputatie 5
@All wij doen ons best om jullie zo goed mogelijk te informeren over de updates.

De update voor de Z en Z1 is inderdaad getest en goedgekeurd. Het internationale goedkeuringsdocument is nog niet uitgeschreven. Zodra hier meer informatie over bekend is zal ik dit direct met jullie delen.

Sony is hard bezig om al haar (nieuwere) modellen om te zetten naar 4.3. Buiten de Z en Z1 hebben wij nog geen informatie over de 4.3 variant van andere branded Sony toestellen.
Reputatie 5
Goed nieuws voor de Xperia L bezitters. Jullie kunnen binnen 1,5 week updaten naar 4.2! 🙂 Delen jullie je ervaringen met de update in dit topic? 🙂

Reageer