Beantwoord

sony xperia 5 ii traag

• 7 november 2020
  • 8 reacties
  • 588 Bekeken

Hey hallo, heb een aantal dagen geleden mijn nieuwe xperia 5 Ii in gebruik genomen maar als ik een app opstart heeft hij hier best wel moeite mee. Dat duurt zeker zo'n 10 seconden en als je denkt oh hij doet niks, ik klik nog een keer dan geeft ie aan dat de app niet reageert en of ik wil wachten of sluiten. 

Dat vind ik voor een nieuwe telefoon eigenlijk best slecht en mijn vraag is dan ook of dit komt omdat ik apps heb overgenomen van mijn oude telefoon of omdat er misschien ergens iets fout zit in de programmering of misschien verandert zich dit na een paar dagen? In ieder geval help.

icon

Beste antwoord door Daydreamer 8 november 2020, 11:54

Hey hallo,. Heb hem twee keer opnieuw naar de fabrieksinstellingen gezet en dat hielp niet, maar ik dacht probeer eens wat dingen en het lijkt alsof het de SD card was. Die heb ik geformatteerd en het lijkt nu goed te gaan, maar ik hou het nog even in de gaten, want het is nog maar een halve dag geweest nu.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Daydreamer 

Het beste is om een fabrieksreset uit te voeren, veel problemen kunnen hiermee opgelost worden.

En speelt dit al sinds dag 1 of wat later begonnen? Mocht het probleem na een fabrieksreset nog niet opgelost zijn probeer het dan nog eens zonder enige apps te herstellen.

Nee dit is echt vanaf het begin al, ik had de telefoon al een tijdje binnen maar nog niet in gebruik sinds twee dagen geleden.

Hieronder een voorbeeldje - hierna opende hij Whatsapp maar dat heb ik er maar afgeknipt. Ik zal vanavond thuis even een reset doen 

Reputatie 7
Badge +19

@Daydreamer 

Bovenstaande al geprobeerd?

Misschien moet je me vorige post nog eens even herlezen 

Reputatie 7
Badge +19

@Daydreamer 

Ik had hem goed gelezen hoor 👍

Het is het proberen waard en dan start je met één app zoals Whatsapp ofzo, zo zie je ook meteen of het echt aan het toestel ligt of aan een andere app.

Ja vanavond als ik thuis ben van me werk - ik mag tot 10 uur vanavond :D

Hey hallo,. Heb hem twee keer opnieuw naar de fabrieksinstellingen gezet en dat hielp niet, maar ik dacht probeer eens wat dingen en het lijkt alsof het de SD card was. Die heb ik geformatteerd en het lijkt nu goed te gaan, maar ik hou het nog even in de gaten, want het is nog maar een halve dag geweest nu.

Reputatie 7
Badge +19

@Daydreamer

Dat kan ook het geval zijn bijvoorbeeld als er een corrupt of beschadigde bestand op het SD kaartje staat (problemen met uitlezen), het beste is dan om hem helemaal leeg te maken.

Reageer