Vraag

Sony Xperia cashback

• 19 november 2017
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Op 1 juni jl. is door mij een Sony Xperia toestel gekocht, met een cashback van € 100,00 aan te vragen op de website van Sony.

Ondanks diverse toezeggingen van Sony, heb ik het bedrag tot op heden niet mogen ontvangen.
Zijn er meer T-Mobile (abonnement) klanten met dezelfde klacht?
😠

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mart,

Wat gek zeg.. Als je aan de voorwaarden voldoet dan hoor je dit gewoon te krijgen! Heb je een bevestiging ontvangen van Sony waarin staat dat je aanvraag is goedgekeurd?

We helpen je natuurlijk graag verder, maar de actie loopt via Sony zelf. Hier hebben wij dus geen invloed op. Mocht je nog op zoek zijn naar een contractbevestiging of een aankoopbon nodig hebben dan kunnen wij je natuurlijk wel helpen.

Houd je ons op de hoogte? We zijn erg benieuwd natuurlijk.
Dag Issam,
Ik heb aan alle voorwaarden voldaan van Sony, zoals op de speciale website staan vermeldt. Een specifieke bevestiging heb ik niet ontvangen, maar al VIER keer de toezegging dat het wordt overgemaakt, maar het is doorgestuurd aan de klachtenafdeling.

Ik ben bereid je deze mails door te sturen, maar dan in een afgeschermd deel en niet dmv directe plaatsing op het forum.

Deze m.i. oneerlijke concurrentie is door mij ook gemeld aan de Autoriteit Consument en Markt.
:D
Vandaag EINDELIJK de cashback ontvangen van Sony.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mart,

Wat superfijn dat je de cashback toch nog hebt ontvangen! Ze hebben het dus toch nog goed opgepakt bij de klachtenafdeling? Gelukkig maar. 😃

Reageer