Beantwoord

Sony xperia L Geeft slechte verbinding met wifi

hallo,ik heb een sony Xperia L en geeft slechte verbinding kan iemand mij helpen?

dit gebeurt er allemaal:

-Authenticatieprobleem
- redelijk/slecht wifi (terwijl dit op andere apparaten gwn goed of sterk of erg sterk weergeeft)
- dat het de verbinding verbreekt automatisch
- internet & whatsapp gaan traag

(ik heb deze telefoon sinds: 29-06-2013) (dus qua 3-4 jaar)
icon

Beste antwoord door Amy 13 februari 2017, 12:53

Hey Sairoen44,

Onhandig dat je problemen hebt met WI-FI! Had je de reactie van Pilovali al gezien? Ik ben ook erg benieuwd of je deze problemen alleen op de Wi-FI thuis hebt of wellicht ook op andere Wi-Fi netwerken. Zou je dat eens kunnen testen?

Wanneer je toestel op meerdere Wi-Fi netwerken problemen heeft kun je het beste dit forumtopic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Mocht het echt alleen om de Wi-Fi thuis gaan dan kun je het beste even contact opnemen met de provider van je internet thuis. Een reset van de router wilt vaak ook helpen! 😉

Wil je ons op de hoogte houden?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Heb je dit probleem alleen met je thuis wifi, of ook op andere wifi netwerken?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sairoen44,

Onhandig dat je problemen hebt met WI-FI! Had je de reactie van Pilovali al gezien? Ik ben ook erg benieuwd of je deze problemen alleen op de Wi-FI thuis hebt of wellicht ook op andere Wi-Fi netwerken. Zou je dat eens kunnen testen?

Wanneer je toestel op meerdere Wi-Fi netwerken problemen heeft kun je het beste dit forumtopic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Mocht het echt alleen om de Wi-Fi thuis gaan dan kun je het beste even contact opnemen met de provider van je internet thuis. Een reset van de router wilt vaak ook helpen! 😉

Wil je ons op de hoogte houden?
ook op andere plekken
Reputatie 6
Badge +17
Hi Sairoen,

Balen dat je met andere wifi-netwerken ook dit probleem ervaart. Heb je het topic dat Amy heeft gedeeld al doorgenomen? Daar staan wat tips in die je kan uitproberen. Ik ben benieuwd of dat werkt!

Houd je ons op de hoogte?
volgens mij is de telefoon stuk (heb nu een andere Sony Xperia Xa)
Reputatie 7
Badge +18
@Sairoen44

Ik heb zojuist op jouw andere berichten gereageerd. Zou je daar op kunnen reageren? Zo houden we het bij één topic. Dit topic gaat ook op slot.