Beantwoord

Sony Xperia L - slechte autofocus

Ik heb een Xperia L gekozen vanwege de 8Megapixel camera; echter focust deze zo traag of verkeerd dat veel foto's niet scherp zijn. Ik had gehoopt dat de laatste update dit zou verhelpen, maar nog steeds werkt de autofocus niet naar behoren.
Zijn er meer mensen met dit probleem en enig idee hoe dit te verhelpen? Ik heb al meerdere alternatieve apps geprobeerd, met afwisselend succes, maar nog steeds vaak onscherp.
Een samsung S2 maakt veel betere foto's 😞 (van mijn zus bijvoorbeeld)!
icon

Beste antwoord door Chantal01 2 oktober 2013, 15:45

@dpijl Welkom op het T-Mobile Forum. :)
Jeetje vervelend. Goed dat je dit aangeeft op het forum. Ik kan me voorstellen dat het geen optie is om met je zus haar toestel te ruilen 🙂 Ik durf je eerlijk gezegd niet toe te zeggen hoe de kwaliteit voorheen of nu van de camera is. Ken je zelf andere mensen met een Sony Experia L? Ik zie hier niets over terug op het forum. Ik adviseer je anders om contact op te nemen met Sony. Wellicht kunnen hun je van meer informatie voorzien. Laat je me weten wat het resultaat is?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
@dpijl Welkom op het T-Mobile Forum. :)
Jeetje vervelend. Goed dat je dit aangeeft op het forum. Ik kan me voorstellen dat het geen optie is om met je zus haar toestel te ruilen 🙂 Ik durf je eerlijk gezegd niet toe te zeggen hoe de kwaliteit voorheen of nu van de camera is. Ken je zelf andere mensen met een Sony Experia L? Ik zie hier niets over terug op het forum. Ik adviseer je anders om contact op te nemen met Sony. Wellicht kunnen hun je van meer informatie voorzien. Laat je me weten wat het resultaat is?
Hoi Chantal,
Ik ken helaas geen andere mensen met een sony xperia L, dus ik kan geen referenties vinden daarover. Vandaar ook een beetje het verzoek op dit forum.
Het focus-probleem heb ik al sinds ik het toestel heb, dus is het er niet beter op geworden.
Hoe kan ik het beste met Sony contact opnemen?
Reputatie 3
Kijk even op Xperia Care:

http://www.sonymobile.com/nl/support/xperia-care/

Mijn ervaring is dat Sony vaak een oplossing probeert te zoeken en je denk wel verder kan helpen. 
Reputatie 6
@dpijl

De autofocus wordt softwarematig afgehandeld. Heb je de laatste update op jouw toestel staan? Dit kun je controleren in onze toestelhulp of via PC Companion van Sony.
Hi, ik heb ook de Xperia L (geen t-mobile software) en ik en veel meer andere gebruikers (via het XDA forum) ervaren problemen sinds de laatste .17 update met auto focus, slome camera, tint in camera etc
Je kan een third party camera instaleren of je moet gewoon wachten tot sony een update geeft waarbij dit probleem word opgelost

Mvg Max

Reageer