Beantwoord

Sony Xperia L valt iedere keer uit

Reputatie 2
Hallo, ik heb een Sony Xperia L maar het valt ieder keer uit en dan gaat het weer aan weet iemand daarop een oplossing op ??
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2016, 13:48

Hey Sairoen,

Ben ik weer, je zit nogal met wat vragen! ;)

Is er iets voorgevallen wat dit als gevolg heeft gehad, naar jouw weten? Heb je het toestel al eens gereset of valt je toestel daar te snel voor uit? Als het mogelijk is kun je een fabrieksreset uitvoeren, zodat je jouw telefoon weer helemaal terugzet naar de originele staat. Zorg er wel voor dat je van tevoren een back-up van je gegevens maakt, zodat je deze niet verliest.

Mocht dit niets opleveren dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. De reparatiedienst analyseert het probleem dan en stuurt jou een prijsopgave van de reparatie. Als je hier dan niet mee akkoord gaat betaal je enkel de onderzoekskosten (€35).

Hopelijk kun je het thuis al oplossen, houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sairoen,

Ben ik weer, je zit nogal met wat vragen! ;)

Is er iets voorgevallen wat dit als gevolg heeft gehad, naar jouw weten? Heb je het toestel al eens gereset of valt je toestel daar te snel voor uit? Als het mogelijk is kun je een fabrieksreset uitvoeren, zodat je jouw telefoon weer helemaal terugzet naar de originele staat. Zorg er wel voor dat je van tevoren een back-up van je gegevens maakt, zodat je deze niet verliest.

Mocht dit niets opleveren dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. De reparatiedienst analyseert het probleem dan en stuurt jou een prijsopgave van de reparatie. Als je hier dan niet mee akkoord gaat betaal je enkel de onderzoekskosten (€35).

Hopelijk kun je het thuis al oplossen, houd je ons op de hoogte?
Reputatie 2
goedenavond david ik heb vandaag mijn telefoon gereset

kijken hoe het de komende week gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sairoen44,

We zijn benieuwd, we horen graag wat je bevindingen zijn! 🙂
Reputatie 2
het is opgelost door het te resseten
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het is opgelost! Bedankt ook voor de terugkoppeling. 🙂