Vraag

Sony Xperia M4 Aqua

• 2 februari 2016
  • 12 reacties
  • 635 Bekeken

Hallo, ik heb sinds enkele dagen mijn abbo verlengd en daarbij gekozen voor de sony xperia aqua m4. heb het toestel nu een paar dagen in gebruik. Op zich een fijn toestel, alleen werkt de gps matig of niet. is daar een oplossing voor?

12 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi bigot,

Welkom op het forum van T-Mobile! Leuk om te lezen dat je het een fijn toestel vindt en dat we je in de toekomst ook welkom mogen heten. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat gps gewoon goed werkt. Ik kan in de auto bijna niet zonder. Wat werkt er niet goed in de GPS-functie? Heb je dat altijd of had je dat op een bepaald moment op een bepaalde locatie?Zou je in dit topic willen kijken over de gps-functie? Hierin staan tips die je kunt proberen.

Ik heb even gezocht op internet naar sony toestellen en problemen met gps. Ik heb een topic gevonden waarin ook wat tips staan die de ervaring met gps zou moeten verbeteren.

Laat je even weten wat je bevindingen zijn?

Als je nog andere vragen hebt kun je deze natuurlijk ook stellen!
hoi. het lijkt of het toestel niet gezien wordt. heb m nu zes dagen. ik gebruik een fietsapp Strava en google maps. af en toe doet hij het. als de fietsapp al aanslaat dan meet hij de afstand nog niet eens voor de helft. en google maps heeft gisteren tijd van een rit van een half uur na 20 minuten heel even gereageerd...daarna weer nop. de agps functie heb ik ook al geprobeerd. helaas geen verandering.
had hiervoor samsung en geen enkel probleem. heb het toestel ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen en weer opnieuw geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bigot,

Wow wat onhandig dat dit nog steeds niet goed gaat! Je hebt niet toevallig je simkaart geknipt? Het zou namelijk ook aan het netwerk kunnen liggen, maar aangezien het in een ander toestel wel naar behoren werkte lijkt mij dat sterk!

Goed dat je het toestel al terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen. Wel erg balen dat het niet geholpen heeft. In dit topic vind je nog een aantal andere tips voor wanneer je toestel kuren vertoont. In dat topic staat ook beschreven wat je kunt doen wanneer het niet gelukt is om het probleem op te lossen.

Hopelijk kom je hier weer een stukje verder mee! Ik ben benieuwd naar je reactie en hoop dat het snel opgelost is! 🙂
hoi..nee heb de simkaart niet geknipt. kreeg een nieuwe sim bij de telefoon geleverd. denk echt dat de chip van de gps kuren vertoont. ik heb al gebeld met t-mobile. ik word binnen 24 uur terug gebeld. hopelijk kan het toestel snel omgeruild worden
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bigot,

Ik zie helaas niet terug dat je telefonisch contact hebt gehad! Ben je ondertussen al teruggebeld? We helpen je hier anders ook graag verder! Let me know! 🙂
nee ik ben helaas nog niet terug gebeld. als je ervoor kan zorgen dat ik terug gebeld wordt zou fijn zijn.
ik bel zo zelf nog wel even, dat gaat waarschijnlijk sneller
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bigot,

Ik zie inderdaad dat je zelf terug hebt gebeld. Een beetje balen dat het weer niet helemaal goed is afgelopen. Mijn collega heeft wel een terugbelafspraak met je gemaakt dus volgens mij gaat het helemaal goed komen!

Houd je ons hier op de hoogte?
inmiddels ben ik gisterenmiddag teruggebeld. zij heeft een verzoek aangemaakt tot omruilen van het toestel. als het goed is ontvang ik maandag of dinsdag de link hiervoor.
goed weekend
Reputatie 7
Badge +20
Hi bigot,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Wat fijn dat er een omruiling is geregeld. Ik hoop dat je met je nieuwe toestel geen problemen zult ervaren.

Mocht je nog vragen hebben of mocht er weer wat zijn dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder! 😉
Toestel kan je omruilen, maar je blijft een traag gps signaal houden. Had precies hetzelfde. 1,5 maand gehad tot mijn scherm plofte en een steekvlam met knal uit de lader kreeg. Batterij word ook heet, ookzonder gebruik. Dus houd dat in de gaten. Als ik er niet bij was geweest of als ik lag te slapen was mijn woning afgebrand.
Reputatie 2
@carwrapper ik heb ook de Sony m4 en geen problemen mee gehad. Het werkt zoals het moet als is ie soms traag en interne opslag nihil is. Voor de rest een prima mobiel dat constant in een stoffig omgeving is (werk).

Reageer