Vraag

Sony Xperia sp speaker problemen

• 22 januari 2016
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

de speaker van mijn mobiel doet het niet, hij maakt geen geluid als ik YouTube filmpjes wil kijken op mijn mobiel of als ik muziek wil afspelen via de speaker van mijn mobiel. bij notificaties en alarmen doet de speaker het wel. hoe kan ik dit oplossen?? mijn mobiel is een sony xperia Sp

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat de mediavolume gedempt is?
Je kunt tijdens het afspelen van een filmpje drukken op 'volume-omhoog'.

Groet,
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat de mediavolume gedempt is?
Je kunt tijdens het afspelen van een filmpje drukken op 'volume-omhoog'.

Groet,
hartelijk bedankt voor uw antwoordt maar dat helpt ook niet, ik heb mijn media volume op het allerhoogst staan, ik heb geprobeerd wat u suggereerde maar dan staat er gwn een het volume balkje met de volume helemaal omhoog.
Reputatie 6
Badge +17
Mmm... als je oortjes in je telefoon stopt, hoor je dan wel geluid?

Groet,
Mmm... als je oortjes in je telefoon stopt, hoor je dan wel geluid?

Groet,
ja dan hoor je gwn alles, dat is waarom ik dit probleem ook zo raar vindt
groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi GiantPropel,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je speaker het niet doet. Zou je eens dit topic willen doornemen? Hier staan tips in over wat je kan doen als je toestel kuren vertoont. Mocht dat niet werken dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden. In dat topic staat ook uitgelegd hoe je dat moet doen.

Ik hoop dat je door middel van de tips je probleem zelf kunt oplossen. Laat je ons weten hoe dit afloopt?
Je hoort vaker dat de boxjes er snel mee ophouden door, vocht, stof en andere mogelijkheden. gebruik je je mobiel wel eens in een vochtige plek kan dit wellicht de oorzaak zijn? misschien verstandig langs een T-Mobile winkel te gaan, je probleem voor te leggen hun kunnen hem dan zo nodig voor je innemen en repareren

Reageer