Beantwoord

Sony Xperia X Compact

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 962 Bekeken

sinds enkele dagen in gebruik en nog zoekende naar de juiste inrichting , basis is aanwezig maar
wordt inmiddels overspoelt met software udates, die ik dan installeer en vervolgens 1 uur later weer een melding krijg over een update die ook weer installeer, maar het houd vooralsnog niet op,
heb ik dat of is dit normaal , heb toestel aangeschaft bij expert in duitsland, wat ook opvalt dat er schermen van Tmobile voorbijkomen, waar ik niets mee heb . gebruik een sim van lebara,
icon

Beste antwoord door Hajar 1 augustus 2017, 10:36

Hi hwit.2,

Je hebt het toestel niet bij ons gekocht en je gebruikt ook geen T-Mobile simkaart. Wij kunnen je niet verder helpen met dit probleem omdat het niet wordt veroorzaakt door ons. Je zou het beste terug kunnen gaan naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht en aangeven wat het probleem is. Wij kunnen namelijk niets voor je doen.

Ik wens je veel succes en hoop dat het wordt opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag hwit.2

Het gaat hier om de software update van de telefoon, en niet de apps, toch?

Zo ja, dan is het is mogelijk dat de Sony Xperia X Compact niet alles in 1x update, maar elke keer een update uitvoert per versie. Dat betekend dus dat je elke keer een software update kunt uitvoeren tot er geen updates meer beschikbaar zijn.

Als je een update uitvoert, staat er toevallig een versie nummer bij? Anders kun je zo even kijken of de versies omhoog gaat (of veranderd) bij elke update. Dan weet je tenminste dat de update iets doet. (en niet ergens vast zit).

Mijn tip. Gewoon elke keer updaten tot er geen updates meer beschikbaar zijn. Dit kan misschien helaas eventjes duren.

En over de T-Mobile scherm die je voorbij ziet vliegen. Je hebt je toestel in een T-Mobile shop gekocht in Duitsland? Mogelijk is je toestel gebrand. Ongeacht dat je bij Lebara zit, er zit T-Mobile software op.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Het gaat telkens om een systeemupdate, van de telefoon, zie bijlage met screenshot van update geschiedenishttps://forum.t-mobile.nl/sony-mobile-364/sony-xperia-x-compact-281462/index1.html#

begonnen op 24 juni inmiddels 8 stuks, en enkele app updates verder is inmiddels ook ongevraagd zojuist TrackID meegeinstalleerd en al eerder Lounge. bijlage 2https://forum.t-mobile.nl/sony-mobile-364/sony-xperia-x-compact-281462/index1.html#

gekocht als los toestel zonder abo o.i.d. bij een duitse expert elektro zaak, gelijk aan die in nederland
,androidversie is 7.1.1

dag skyrider , bedankt voor je reactie
net nog even weer geupdated had buildnr 34.3.A.0.194 nu 34.3.A.0.206
ook de kernelversie is nu gewiizigd,

er zitten inderdaad ook enkele Tmobile apps op.
maar bij opstarten en afsluiten komt telkens gedurig het magenta TM scherm voorbij

update duurt telkens 20 tot 40 min.

lijkt erop dat wat je aangeeft , het telkens gedeeltelijke updates zijn.

ook dat het toestel gebrand ?? is,

groeten hwit.2
Reputatie 7
Badge +20
Hi hwit.2,

Je hebt het toestel niet bij ons gekocht en je gebruikt ook geen T-Mobile simkaart. Wij kunnen je niet verder helpen met dit probleem omdat het niet wordt veroorzaakt door ons. Je zou het beste terug kunnen gaan naar de winkel waar je het toestel hebt gekocht en aangeven wat het probleem is. Wij kunnen namelijk niets voor je doen.

Ik wens je veel succes en hoop dat het wordt opgelost!

Reageer