Beantwoord

Sony Xperia X Compact kan geen verbinding maken met server

• 29 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 1506 Bekeken

Reputatie 2
Waarschijnlijk is deze vraag al 100x gesteld, maar kon het juiste antwoord nog niet vinden. Dus vandaar hier mijn vraag.
Op mijn toestel krijg ik, dat bij mijn email, er geen verbindinf gemaakt kan worden met de server. Dit was ook al een tijdje geleden het geval met mijn vorige Sony. Met de oude toen naar shop gegaan, en die jongen wist mij ook niet echt ge helpen. Ja mijn emailaccount verwijderd en dan opnieuw geïnstalleerd. Dat werkt voor een dag, en dan begint het gezeur weer opnieuw. Maar goed, ik mocht toch al verlengen, dus fingers crossed dat het " probkeem" zich bij mijn nieuwe telefoon niet zich weer zou voordoen.

Helaas pindakaas. Nu ben ik het wel zat om iedere dag mijn account te verwijderen en opnieuw te installeren. M'n concepten van emails ben ik dan ook kwijt. Wil gewoon weer dat m'n email standaard op mijn tel komt. Nu heb ik een hotmail adres dus die zal wel de boosdoener zijn, gok ik. Ivm het Exchange gebeuren??

Wie o wie gaat mij helpen, en lees wel op een soort van gemakkelijke manier uitgelegd please
icon

Beste antwoord door David 31 oktober 2016, 11:11

Hi Querine,

Vervelend dat het probleem ook bij deze telefoon aanwezig is.. :S

Je gaf al aan dat je de instellingen van je mail al vaker hebt gecontroleerd. Voor de zekerheid geef ik je nog onze pagina mee waar stap voor stap uitgelegd staat hoe je handmatig jouw e-mail in kunt stellen. Heb je toevallig al eens getest hoe het werkt met een ander e-mailadres?

Het is een redelijke ingreep, maar je kunt ook nog een fabrieksreset uitvoeren. Op deze manier zet je het toestel even helemaal terug en dit kan in veel gevallen al resultaat opleveren. Op deze pagina vind je hoe je dit kunt doen en ook nog een aantal andere handige tips.

We horen graag van je hoe het is verlopen en of het weer werkt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Querine,

Vervelend dat het probleem ook bij deze telefoon aanwezig is.. :S

Je gaf al aan dat je de instellingen van je mail al vaker hebt gecontroleerd. Voor de zekerheid geef ik je nog onze pagina mee waar stap voor stap uitgelegd staat hoe je handmatig jouw e-mail in kunt stellen. Heb je toevallig al eens getest hoe het werkt met een ander e-mailadres?

Het is een redelijke ingreep, maar je kunt ook nog een fabrieksreset uitvoeren. Op deze manier zet je het toestel even helemaal terug en dit kan in veel gevallen al resultaat opleveren. Op deze pagina vind je hoe je dit kunt doen en ook nog een aantal andere handige tips.

We horen graag van je hoe het is verlopen en of het weer werkt!

Reageer