Vraag

Sony Xperia X5 compact is deel van contacten kwijt

• 18 juni 2016
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Sinds gisteren ben ik een deel van mijn contacten kwijt. Ik dacht eerst dat er iets met WhatsApp niet goed was, omdat hij daar bij een deel van de mensen alleen nog maar telefoonnummers laat zien. Dit bleek echter te komen omdat een deel van de contacten uit zijn contactenlijst verdwenen is. Wie kan mij helpen deze contacten weer terug te krijgen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Maisnon3,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je jouw contacten kwijt bent. Heb je onlangs een software update uitgevoerd? Ik heb op deze pagina een oplossing gevonden om je verloren contacten te herstellen.

Laat je mij weten of dit werkt?
Hallo,

Ik heb ongeveer een week geleden een software update gedaan, maar de problemen begonnen pas ruim daarna. Als ik het goed begrijp zorgt dit er voor dat ik door de back up te gebruiken gegevens kan herstellen. Deze functie stond nog niet aan tot nu (heb de telefoon nog maar kort). Werkt deze oplossing dan ook?

Groet, Manon
Reputatie 7
Badge +15
Hi Manon,

Had je wel een back-up gemaakt voor je de update uitvoerde? In de link die Hajar stuurde vind je daar alle stappen voor. Als je een back-up hebt gemaakt en deze terug zet kan het inderdaad zijn dat dit de oplossing is.

Wanneer er geen back-up beschikbaar is kan het zo zijn dat je de nummers kwijt bent 😞. Ik wil je dan ook adviseren om regelmatig een back-up te maken. We horen graag of het gelukt is Manon!

Reageer