Beantwoord

Sony Xperia XZ1 Compact

• 31 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 557 Bekeken

Reputatie 1
Beste T-Mobile mensen,

Vandaag heeft Sony de nieuwe Xperia XZ1-serie geintroduceerd op de IFA in Berlijn. Op de T-Mobile-site kon ik de XZ1-compact al pre-orderen voor 528 euro. Ik vroeg me af of ik dit model ook zonder verlenging of nieuw abonnement kan kopen, dus als los toestel. Zo ja, wat kost deze dan los?
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 september 2017, 09:56

Hoi RP-Mobiel,

Mooi toestel, hè!

De Sony Xperia XZ1-serie is op dit moment nog niet los verkrijgbaar. Tijdens de pre-order periode worden de toestellen alleen met een abonnement aangeboden. Je krijgt hier natuurlijk wel een mooi cadeau bij, namelijk een Sony Wireless Noise Cancelling koptelefoon (vanaf € 300,-)!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi RP-Mobiel,

Mooi toestel, hè!

De Sony Xperia XZ1-serie is op dit moment nog niet los verkrijgbaar. Tijdens de pre-order periode worden de toestellen alleen met een abonnement aangeboden. Je krijgt hier natuurlijk wel een mooi cadeau bij, namelijk een Sony Wireless Noise Cancelling koptelefoon (vanaf € 300,-)!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we dat graag!
Hallo, ik heb mijn nieuwe Somny XZ1 Comapt besteld op 22 september.

Op de website van Sony is geschreven dat als ik mijn aankoop niet voor de 29e registreerde, zou ik de koptelefoon niet krijgen.
Ik heb nog steeds geen e-mail ontvangen van T-mobile over de stutus van mijn puchase.
Ik zou heel teleurgesteld zijn als ik de telefoon ook niet bestel, maar ik zal de koptelefoon niet krijgen.

Kan iemand de huidige situatie duidelijk maken voor mij?

Dank je
Reputatie 6
Badge +17
Hey Edouardo,

Welkom op het forum, leuk om je hier te zien. ;)

Hmm, ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wil maken van de promotie. In het systeem zie ik dat de telefoon bij de T-Mobile Shop geleverd wordt. We zijn hierin afhankelijk van de voorraad van de T-Mobile Shop. Onze collega's nemen direct contact met je op wanneer de telefoon op voorraad is zodat je deze op kan halen en kan registreren om ook een koptelefoon te krijgen! We zullen het even moeten afwachten Edouardo.
Dank u voor uw antwoord: Dit betekent dat als de winkel de telefoon niet op voorraad heeft op 29, kan ik de koptelefoonpromotie niet gebruiken, zelfs als ik de telefoon al bestelde?

Als dit zo is, is het nogal ongecompliceerd.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb eventjes met je meegezocht op de Sony website en zie het volgende staan:

Je kunt de headphone dus vanaf 2 oktober claimen via de Sony website. Je hebt daar tot eind oktober de tijd voor.

Hopelijk stelt dit je gerust. 😃 Als je nog meer vragen hebt, dan ben je hier altijd welkom!

Reageer