Beantwoord

Sony Xperia XZ1 Second glass en Adidas voucher

• 28 december 2017
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Reputatie 1
wanneer kan ik adidas voucher verwachten?
icon

Beste antwoord door David 29 december 2017, 14:45

Hoi GANJAWALDO,

Ik heb jouw berichten even samengevoegd om het wat gemakkelijker te houden. Voor beide vragen heb je namelijk vandaag al een antwoord ontvangen mijn collega's Natascha en Jorien, via de Chat. Met het accessoire kon Natascha je in ieder geval nog helpen, maar voor de voucher moet je in dit geval bij Sony zelf zijn, zodat zij je verder kunnen helpen met jouw vragen. De actie is vanuit Sony zelf, dus zij bepalen ook de voorwaarden en verwerken de afhandeling ervan. We hadden je hier anders natuurlijk ook gelijk nog bij geholpen!

Als er iets anders is waar wij nog bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
De eerste tempered glass die ik kocht met korting (T-Mobile Extra punten) in de T-Mobile shop plakte niet.... Ook zat er allemaal veizigheid op de plakranden. Ben ik terug gegaan heeft de collega een nieuwe gegeven. Met beleid geplakt en intensief schoongemaakt. Zit er een vlek van hier tot tokio (geen luchtbellen geen vetvlekken) op het beeldscherm Ook plakt de tempered glass weer niet goed en schuift hij los als het een klein beejte vochtig wordt. Dus nogmaals terug naar T-Mobile winkel wordt er antwoordt gegeven dat die vlekken wel weg trekken..... 24 uur later nog steeds de vlekken second glass plakt niet goed.... Dus hoppa second glass maar in de prullenbak gegooid en nooit meer accecoires bij de T-Mobile shop kopen erg jammer dit van me Extra punten......
Reputatie 7
Badge +20
Hoi GANJAWALDO,

Ik heb jouw berichten even samengevoegd om het wat gemakkelijker te houden. Voor beide vragen heb je namelijk vandaag al een antwoord ontvangen mijn collega's Natascha en Jorien, via de Chat. Met het accessoire kon Natascha je in ieder geval nog helpen, maar voor de voucher moet je in dit geval bij Sony zelf zijn, zodat zij je verder kunnen helpen met jouw vragen. De actie is vanuit Sony zelf, dus zij bepalen ook de voorwaarden en verwerken de afhandeling ervan. We hadden je hier anders natuurlijk ook gelijk nog bij geholpen!

Als er iets anders is waar wij nog bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Reputatie 1
Bedankt David!

Reageer