Beantwoord

Sony Xperia XZ2

• 18 maart 2018
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag de Sony xperia XZ2 groen Pre-orderen in de webshop.

Ik zie de telefoon niet tussen de losse toestellen staan, alleen in combinatie met een abbonement.
Is er een mogelijkheid om dit toestel los bij T-mobile te bestellen?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 19 maart 2018, 11:01

Hi RdeMooij,

Zooo dat is zeker een mooi toestel! Ik begrijp wel waarom je die snel in handen wilt hebben!

Dit toestel is in de webshop alleen verkrijgbaar i.c.m. een abonnement. Je kan wel langs een T-Mobile Shop gaan en kijken of het toestel los op voorraad is. Dan zou je het toestel wel los kunnen kopen. Laat je even weten of het lukt?

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi RdeMooij,

Zooo dat is zeker een mooi toestel! Ik begrijp wel waarom je die snel in handen wilt hebben!

Dit toestel is in de webshop alleen verkrijgbaar i.c.m. een abonnement. Je kan wel langs een T-Mobile Shop gaan en kijken of het toestel los op voorraad is. Dan zou je het toestel wel los kunnen kopen. Laat je even weten of het lukt?

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel! 😉
Goedemorgen Hajar,

Bedankt voor je reactie. Helaas zal ik hem dan ergens anders moeten bestellen, de actie voor de headset loopt alleen bij preorders tot 06 April. De T-mobile shops hebben het toestel niet op voorraad tot de datum van release.

Wel jammer dat onderstaande tekst toch de indruk geeft dat het toestel los te koop is in de webshop vanaf 16 maart!

'Wanneer kan ik de Sony Xperia XZ2 (Compact) bestellen?
De Sony Xperia XZ2 en de Sony Xperia XZ2 Compact gaan op 16 maart in de voorverkoop. Dan kun je ze bij ons bestellen. In combinatie met een abonnement of als los toestel.''
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik begrijp wel dat je gebruik wil maken van de actie! Je geeft aan dat dit op de website staat en dus ga ik even navragen of het alsnog mogelijk is. Ik hoop je vandaag nog van een reactie te voorzien zodat je alsnog het toestel kan krijgen!

Reageer