Beantwoord

Sony Xperia XZ2 Compact met Dual Sim

• 23 mei 2018
  • 2 reacties
  • 420 Bekeken

Is de Sony Xperia XZ2 Compact bij T-Mobile beschikbaar met dual sim?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2018, 11:50

Hoi Wesley,

Tof dat je mag verlengen en daarbij meteen een nieuw toestel op het oog hebt! Ik doe al een hele tijd met mijn toestel, dus ik ben een tikje jaloers. :P

Onze toestellen worden op dit moment eigenlijk altijd in de single variant uitgegeven, tenzij anders staat vermeld in de specificaties. Dit is bijvoorbeeld wel het geval bij de Samsung Galaxy S9, omdat deze er alleen in een dual variant is.

Hopelijk geeft dit duidelijk antwoord op jouw vraag. Heb je meer vragen, laat het me gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wesley,

Tof dat je mag verlengen en daarbij meteen een nieuw toestel op het oog hebt! Ik doe al een hele tijd met mijn toestel, dus ik ben een tikje jaloers. :P

Onze toestellen worden op dit moment eigenlijk altijd in de single variant uitgegeven, tenzij anders staat vermeld in de specificaties. Dit is bijvoorbeeld wel het geval bij de Samsung Galaxy S9, omdat deze er alleen in een dual variant is.

Hopelijk geeft dit duidelijk antwoord op jouw vraag. Heb je meer vragen, laat het me gerust weten!
In december jl op advies van de T-mobilewinkel in Nijmegen een eenXZ2 Compact gekocht omdat deze dual-sim zou zijn. Nu blijkt bij aankomst in het buitenland dat de tweede simkaart er niet in past. Het is dus, zoals hierboven gesteld een single variant! Een grote fout van het winkelpersoneel in Nijmegen, want als ik dat geweten had, had ik dit toestel nooit gekocht. Ik was juist op zoek naar een dual-sim telefoon. Ben benieuwd of T-Mobile mij twee jaar laat zitten met twee telefoons op zak. Een situatie waar ikjuist vanaf wilde. Eigenblijk ben ik aardig misleid.

Reageer