Beantwoord

Sony Xperia Z Bluetooth maakt geen verbinding

• 23 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1278 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn bluetooth staan aan maar geeft continu Geen Verbinding.
Wie weet hier een antwoord op.
Betreft een Sony Xperia XZ
icon

Beste antwoord door Sam- 28 mei 2018, 12:28

Hoi hoi Flippertjeflap,

Dat moet inderdaad niet nog een keer fout gaan. We geven je graag meer uitleg zodat het dit keer goed gaat!

Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je instructies voor het maken van een back-up. Lukt het om deze stappen te volgen? Laat ons weten of je hiermee verder komt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Flippertjeflap,

Ik denk graag met je mee! Werkte Bluetooth voorheen wel? Is je toestel voorzien van de laatste software update? Heb je wifi aanstaan wanneer je Bluetooth gebruikt? Zo ja, zou je die uit kunnen zetten en controleren of je dan wel verbinding kan krijgen? Zou je ook het geheugen van je Bluetooth kunnen wissen? Ga naar instellingen> Bluetooth> cache wissen.

Ik benieuwd of het daarna wel lukt om te verbinden. Laat je het mij weten?
Geachte Hajar
Mijn WiFi staat uit,en het cache van blue tooth is gewist.
Probleem blijft hetzelfde.
Geen verbinding
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Flippertjeflap,

Thanks voor het volgen van de tips van Hajar! Jammer dat het nog niet werkt, zeg.

Lukt het verbinden met geen enkel apparaat of doet dit probleem zich bij één specifiek apparaat voor? Mocht dat eerste het geval zijn, dan zou je een reset van de telefoon kunnen uitvoeren (vergeet dan niet eerst een back-up te maken). Mocht het probleem daarna nog steeds bestaan, dan kan het zijn dat dit een hardwarematig probleem is en zou je het toestel ter reparatie kunnen aanbieden zodat dit zo snel mogelijk verholpen is! Allereerst wil ik echter uitsluiten dat het probleem niet softwarematig is, dus ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!

Laat je het ons weten zodat we je daarna verder kunnen adviseren? 🙂
Kan ik via mail een duidelijke uitleg krijgen hoe ik een back-up dient te maken, het is al keer fout gegaan dat ik meer als de helft van mijn contactgegevens ben kwijtgeraakt
Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Flippertjeflap,

Dat moet inderdaad niet nog een keer fout gaan. We geven je graag meer uitleg zodat het dit keer goed gaat!

Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je instructies voor het maken van een back-up. Lukt het om deze stappen te volgen? Laat ons weten of je hiermee verder komt!

Reageer