Vraag

Sony Xperia Z heeft vlekken op behuizing

Ik ben niet tevreden over de behuizing van mijn sony xperia z.
ik gebruik hem met een behuizing sinds ik hem in mijn bezit heb maar het krijgt telkens vlekken die lijken op vingerafdrukken, maar die op een rare manier IN de telefoon zitten. ik veeg maar het gaat niet weg en ik wil daarom een andere opgestuurd krijgen als het mogelijk is want dit kan zo echt niet. ik betaal zoveel geld voor een telefoon die innerlijk super goed is maar kwaliteit van behuizing is echt heeel slecht.
graag een antwoord of dit kan of niet

alvast bedankt

4 reacties

Reputatie 4
@ CrazyTR

Hmm dat is erg vreemd! Ik ben zelf ook een (tevreden) gebruiker van het toestel en ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Waar precies zitten deze vlekken? Verdwijnen deze vlekken weer naar verloop van tijd of zijn ze structureel op dezelfde plek aanwezig? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je al geprobeerd om het toestel even af te spoelen met water? Dit is tenslotte gewoon mogelijk! 😉 Ik hoor graag van je!
Hallo
ik heb het toestel wel schoongemaakt maar dat geeft geen resultaat. Het zijn vlekken die helemaal niet weggaan en ik weet daarom niet wat ik moet doen. Het lijkt wel gesmolten ofzo iets maar dat kan niet zover ik weet. Kan ik het opsturen voor reparatie?

Gr
Het zit op de oplaad klepje, op de 2 bovenhoeken en rechts van het telefoon.
Reputatie 6
@CrazyTR

Dit is inderdaad vreemd! Ik ben zelf ook een gebruiker van de Sony Xperia Z en ervaar niet dezelfde klachten. Het is altijd mogelijk om je toestel aan te bieden ter reparatie. Meer informatie hierover kun je terugvinden op de T-Mobile Website.

Reageer