Beantwoord

Sony Xperia Z laadt niet meer op

hallo

mijn 2 maanden oude sony xperia z wilt niet meer opladen
graag zou ik willen weten wat ik hier aan kan doen,
ik heb al verschillende manieren geprobeerd om hem op te laden maar dit wilt echter niet lukken,
ik heb al op verschillende pagina's gelezen tot ik hem dan voor reperatie op moet sturen en tot dit best wel hoge kosten met zich mee neemt
maar omdat dit gewoon een fabrieks fout is ben ik niet vanplan om die kosten te gaan betalen,
want in princiepe betaal ik mijn abbonoments kosten al voorniks

groeten shirley mulkens
icon

Beste antwoord door WillemE 2 december 2013, 15:35

@ shiirke1990

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg rot dat je toestel nu al problemen geeft! Ik adviseer je om de tip van kurkdroog op te volgen, wellicht is de lader defect en heeft het niet met je toestel te maken!

Indien het een toestelprobleem blijkt te zijn, neem dan contact op met ACE verzekeringen. Ik zie namelijk dat je een verzekering hebt afgesloten. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Hoi Shirley. 

Heb jij de Z al aan een andere laden gehangen of heb jij een ander toestel aan de Z oplader gehangen? Gewoon om even te testen of het probleem in de oplader zit of in de Z zelf. Laat het even weten!

Mocht het je oplader zijn of de Z dan valt dit gewoon onder garantie en heb je dus 'geen' kosten. 
Reputatie 4
@ shiirke1990

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg rot dat je toestel nu al problemen geeft! Ik adviseer je om de tip van kurkdroog op te volgen, wellicht is de lader defect en heeft het niet met je toestel te maken!

Indien het een toestelprobleem blijkt te zijn, neem dan contact op met ACE verzekeringen. Ik zie namelijk dat je een verzekering hebt afgesloten. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!
Die van mij experia T probeert steeds op te starten maar is leeg en laad niet meer op, nu aan de pc maar blijft hetzelfde doen, baal hier echt van aangezien ik dan bijna alles kwijt ben wat niet op sim staat.

Reageer