Vraag

Sony Xperia Z: Luidspreker ineens kapot.

• 13 juni 2013
  • 5 reacties
  • 3296 Bekeken

Sinds een paar dagen is het luidsprekertje van mijn Xperia Z kapot.  Ik merkte dat men mij nog wel kon horen maar ik hun niet. Dacht eerst aan een verbindingsprobleem.  Echter blijkt het dus het luidsprekertje te zijn.

Heb de Xperia Z aangeschaft op 02-04-2013.  Heb er een verzekering bij, maar het lijkt mij dat dit niet als een schadeclaim ingedient moet worden, maar dat dit gewoon onder garantie hoort te vallen?

Met vriendelijke groet,
Jordy Meijers

5 reacties

Reputatie 3
Zonde zeg! Dit is inderdaad niet iets voor de verzekering. Ik zou T-mobile even bellen om je toestel ter reparatie aan te bieden.
Ook bij mij is het interne speakertje ineens kapot gegaan en kan ik alleen maar mensen horen als ik de externe speaker aan zet!
Gr. Rob
Reputatie 6
@AudiRoba

Welkom hier op het Forum!

Dat is vervelend zeg 😞 Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden via jouw My T-Mobile pagina of bij een T-Mobile Shop.
ik heb ook een probleem met de luidspreker..
als ik mijn telefoon op luidspreker zet dat hoor ik de gene met wie ik bel heel zacht... luidspreker staat dan al op het hardste..    terwijl als ik gewoon bel en ik zet het geluid dan op het hardst  dan is die nog luider dan de luidspreker...  vreemd??

ik heb de telefoon sinds 25-6-2013  en hem volledig verzekerd..   maar dit valt schijnbaar niet onder de verzekering?
@ rlippold1993

Hmm dat is inderdaad niet de bedoeling! Wanneer je het toestel hebt verzekerd zou dit er ook gewoon onder moeten vallen. Geeft je verzekeraar iets anders aan?

Voordat je een beroep doet op de garantie wil ik je vragen om de fabrieksinstellingen te resetten, dit kan het probleem mogelijk oplossen. Zorg wel dat je een back-up maakt van je gegevens, zodat dit niet verloren gaat. Via onze Toestelhulp pagina zie je hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer