Beantwoord

Sony Xperia Z2 start niet meer op - doet niks meer

• 23 januari 2016
  • 5 reacties
  • 553 Bekeken

Hoi. Mijn telefoon doet ineens niets meer. Hij is niet leeg, er branden geen lampjes, hij start niet op. Al even de Sim erin en eruit gehaald en net een harde reset geprobeerd - aan/uit knop met volume omhoog ingedrukt, geen resultaat. Iemand een idee? 😞
icon

Beste antwoord door Amy 25 januari 2016, 14:56

Hey Zilvers,

Ai, ik snap dat je hier flink van baalt! 😞

Wat gebeurt er als je het toestel aan de oplader doet of met je laptop of pc probeert te verbinden? Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Je vindt er allerlei handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Ook staat er uitleg over de reparatieprocedure.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Zilvers,

Ai, ik snap dat je hier flink van baalt! 😞

Wat gebeurt er als je het toestel aan de oplader doet of met je laptop of pc probeert te verbinden? Ik wil je adviseren om dit topic eens door te nemen. Je vindt er allerlei handige tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Ook staat er uitleg over de reparatieprocedure.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Hi Amy,

Dank je voor je reply. Het toestel doet helemaal niets meer, ook niet aan de lader of aan de pc. Ik heb al verschillende topics doorgelezen, maar ik vind niets dat zou kunnen helpen. Ik had nog stille hoop dat een nachtje niks doen hem ineens weer tot leven zou brengen, maar helaas. Ik ga er morgen (moest vandaag werken) maar mee naar de T Mobile winkel en vraag of ze me verder kunnen helpen.. Ik laat nog wel even weten hoe dat is afgelopen. In elk geval dank je so far!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Zilvers,

Ohh echt vervelend dat hij helemaal niets meer doet! Was je toevallig nog langs de T-Shop geweest? :8

In dit geval kun je het toestel het beste ter reparatie opsturen. Alle informatie hierover vind je in de reparatievoorwaarden. Je hoeft hier overigens niet per se voor langs de shop. Je kunt dit allemaal ook online regelen.

Houd je ons op de hoogte hier?
Hi Amy,

Ik heb het toestel gisteren ter reparatie aangeboden in de T Mobile shop. Ik hoop dat hij snel terug is, ze gaven aan ongeveer 10 werkdagen. Overigens erg fijn dat ik d.m.v. sms-jes op de hoogte wordt gehouden van de status!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Zilvers,

Ah wat goed! Meestal heb je inderdaad binnen 2 weken het toestel weer terug! 🙂

Je kunt ook altijd via deze pagina de reparatiestatus bekijken. Heb je toevallig nog een toestel waar je nu je simkaart in kunt gebruiken? Mocht het dan zijn dat de simkaart niet het juiste formaat heeft dan kun je daar in dit topic een adapter voor aanvragen.

Laat je het weten als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen?

Reageer