Beantwoord

Sony Xperia Z2 zoekfunctie

• 15 februari 2016
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

enige tijd geleden stopten naar een keer aan en uit zetten mijn sony experia z2 er ineens mee en opladen lukte ook niet.
ik heb de telefoon een tijd niks mee gedaan en vandaag 15-2-2016 laden de telefoon weer op en alles lijkt te werken. wat echter niet goed werkt is zoeken met de telefoon dwz ik kan op naam zoeken via contacten dat werkt wel maar, wil ik een geluid opzoeken dan werkt het zoeken via nummers artiesen of wat ook niet.
weet iemand waar dat aan kan liggen en, hoe ik dat eventueel kan oplossen?
mvg william stegink
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 februari 2016, 14:24

Hoi William.

Zou je eens naar Instellingen (van de telefoon) -> Applicatiebeheer willen gaan, daar de muziekspeler opzoeken, aanklikken en in het venster wat dan verschijnt de cache willen legen?
(Niet de gegevens wissen, dan ben je alles kwijt! De cache legen kan geen kwaad, dat wist enkel de tijdelijke bestanden.)

Laat je weten of dat geholpen heeft?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi William,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel ineens zulke kuren vertoonde! Gelukkig laad je telefoon in ieder geval weer op. Je geeft aan dat je zoekfunctie niet goed functioneert. Met welke apps op je telefoon ervaar je dit probleem? Kun je ook aangeven wat je bedoelt met ''wil ik een geluid opzoeken dan werkt het zoeken via nummers artiesten of wat ook niet''. Werkt je Google zoekfunctie niet of ervaar je problemen met YouTube?

Ik hoor graag van je zodat we samen dit kunnen oplossen! 🙂
dan ga je naar het zgn vergrootglas dat rechts bovenin staat als je je muziek bestanden hebt geopend. je tikt dan bv baantjer in dan zou de tune van de serie moeten zien en kunnen afspelen of wat voor geluid ook maar dat doet het niet. doe ik het zelfde bij namen en tik bv de letter a in krijg ik alle namen met letter a erin te zien. en daar werkt het wel maar niet bij bv muziek of geluidjes af spelen daar moet ik overal alles af gaan zoeken en dat is tijd rovend.:(
Hoi William.

Zou je eens naar Instellingen (van de telefoon) -> Applicatiebeheer willen gaan, daar de muziekspeler opzoeken, aanklikken en in het venster wat dan verschijnt de cache willen legen?
(Niet de gegevens wissen, dan ben je alles kwijt! De cache legen kan geen kwaad, dat wist enkel de tijdelijke bestanden.)

Laat je weten of dat geholpen heeft?
ik heb gisteren de stysteem update uitgevoerd.
momenteel werkt dat zoeken weer zie ik nu maar, de cache legen lukt nu nog niet.
ik weet nu zeker waar dat zit en hoop dat het opgelost blijft.
u allen hartelijk bedankt voor mee denken aan de oplossing van mijn probleem.
mvg william:$

Reageer