Beantwoord

Sony Xperia z5 compact word warm laad moeilijk op

• 8 april 2016
  • 2 reacties
  • 956 Bekeken

Hallo,
Mijn Sony word naar gebruik van 20 min al 42 graden, ook is de telefoon warm als die op de lader ligt (38 graden ) op de lader
ligt.
Vandaag had ik te telefoon 1 uur op de lader liggen en de telefoon was + 20% ( telefoon uit)
Usb oplader: Sony Quick charge 2.0

Wat kan ik best doen?
icon

Beste antwoord door Sam- 8 april 2016, 10:38

Hi Bartkoot,

Wat balen dat je hier problemen mee ervaart. In dit topic gaf je aan dat je helemaal niet kon opladen, het lijkt erop dat dit in ieder geval opgelost is.

Het bovenstaande moet natuurlijk ook opgelost worden. Ik vermoed dat dit alleen opgelost kan worden door een reparatie. Het is namelijk niet mogelijk om je accu te verwijderen en een andere te proberen.

Zoals ik in je andere topic aangaf adviseren we altijd om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt.
Bekijk origineel

2 reacties

Sorry voor de type fout
Reputatie 6
Badge +17
Hi Bartkoot,

Wat balen dat je hier problemen mee ervaart. In dit topic gaf je aan dat je helemaal niet kon opladen, het lijkt erop dat dit in ieder geval opgelost is.

Het bovenstaande moet natuurlijk ook opgelost worden. Ik vermoed dat dit alleen opgelost kan worden door een reparatie. Het is namelijk niet mogelijk om je accu te verwijderen en een andere te proberen.

Zoals ik in je andere topic aangaf adviseren we altijd om eerst een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt.

Reageer