Beantwoord

Sony Xperia Z5 Compact zwart scherm 100%

• 20 april 2016
  • 1 reactie
  • 1621 Bekeken

Hallo,

Zomaar blijft mijn scherm zwart en kan ik helemaal niets meer zien!
Er is niets gebeurd, niet gevallen, niet gestoten, niet met water in aanmerking gekomen.
De mobiel trilt wel als ik een appje krijg of als ik de mobiel ontgrendel met de vingerafdruk.

AUB help mij, heb veel belangrijke zaken op mijn mobiel staan.
En wat kan ik hier aan doen als ik niet verzekerd ben?! Er is helemaal NIETS met mijn toestel gebeurt zoals hierboven aangegeven.

Met vriendelijke groet,

Morad
icon

Beste antwoord door Amy 20 april 2016, 12:44

Hey Morad,

O,jee dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Gaat je beeld aan als je het toestel aan de oplader doet? Heb je het toestel al eens met de USB-kabel aan je laptop of desktop gehangen? Gebeurt er dan wel iets?

Ik wil je adviseren om dit topic even door te kijken. Er staan wat dingen in die helaas niet kunnen wanneer je beeldscherm het niet doet maar wellicht heb je toch wat aan de tips. Verder vind je in dat topic meer informatie voor wanneer je het toestel eventueel ter reparatie moet sturen.

Wil je ons op de hoogte houden hier Morad? We helpen je graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Morad,

O,jee dat is natuurlijk niet de bedoeling! :S

Gaat je beeld aan als je het toestel aan de oplader doet? Heb je het toestel al eens met de USB-kabel aan je laptop of desktop gehangen? Gebeurt er dan wel iets?

Ik wil je adviseren om dit topic even door te kijken. Er staan wat dingen in die helaas niet kunnen wanneer je beeldscherm het niet doet maar wellicht heb je toch wat aan de tips. Verder vind je in dat topic meer informatie voor wanneer je het toestel eventueel ter reparatie moet sturen.

Wil je ons op de hoogte houden hier Morad? We helpen je graag.

Reageer