Beantwoord

Sony Xperia Z5 doet helemaal niets meer

• 9 april 2017
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

dag mede forumers...

mijn z5 doet helemaal niets meer:@ het maakt niet uit welke knoppen ik indruk, op het aansluiten van de (originele) laadkabel doet ie ook niets, geen lampjes of geluid...

wat zou het kunnen zijn?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 10 april 2017, 10:29

Hey Bart,

Dat klinkt verre van goed! :S

Heb je de Sony al eens aan een computer gehangen om te kijken of er nog een teken van leven is? Als het toestel helemaal niets meer doet, dan zou ik toch aan willen raden om deze ter reparatie op te sturen, want dan lijkt het toch een hardwarematig probleem en die kun je zelf jammer genoeg niet oplossen. Over het algemeen worden deze reparaties behoorlijk snel uitgevoerd!

Het zou natuurlijk super zijn als jouw Sony ondertussen weer iets doet! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bart,

Dat klinkt verre van goed! :S

Heb je de Sony al eens aan een computer gehangen om te kijken of er nog een teken van leven is? Als het toestel helemaal niets meer doet, dan zou ik toch aan willen raden om deze ter reparatie op te sturen, want dan lijkt het toch een hardwarematig probleem en die kun je zelf jammer genoeg niet oplossen. Over het algemeen worden deze reparaties behoorlijk snel uitgevoerd!

Het zou natuurlijk super zijn als jouw Sony ondertussen weer iets doet! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je! 🙂

Reageer