Vraag

Sony Xperia Z5 laadt niet op

• 17 december 2015
  • 3 reacties
  • 1291 Bekeken

Mijn 2 maanden oude Sony Xperia Z5 laadt zonder reden soms niet op.
Als ik hem aan de bijgeleverde Sony oplader doe hoor ik wel het geluidje dat de telefoon aan de oplader zit maar hij laadt niet op. Hetzelfde geldt als ik hem via de computer probeer op te laden. Opnieuw opstarten op de gewone en de 'hard' manier helpt ook niet.
Het enige wat helpt is om mijn oude Samsung (snel)oplader in te pluggen, al is het maar enkele seconden, en daarna doen alle andere opladers het weer.
Dit lijkt mij allemaal niet te bedoeling en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi sanderabc,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Minder leuk dat je problemen ervaart met je Xperia Z5. 😞 Goed dat je dit bij ons aangeeft. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Het lijkt erop dat de USB aansluiting van je Xperia Z5 niet meer goed functioneert. Dit betekent dat jouw toestel ter reparatie aangeboden moet worden. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin worden de stappen beschreven die je kan volgen voordat je jouw toestel ter reparatie aanbiedt. Wellicht dat een reparatie helemaal niet nodig is.

Laat ons weten of het is gelukt!
ik heb momenteel het zelfde probleem en mijne laad alleen op met veel gedoe
1. stekker insteken en vasthouden ( anders kan die er uit vallen) 2. voorzichtig loslaten als led brand
soms heb ik ook als ik hem insteek terwijl mijn sony uitstaat en de 2 stappen niet doe dat de telefoon dan alleen vanzelf opstart

mijn telefoon zou ook moetten gerepareed worden en is gekgenoeg 2maanden en 2 weken oud
Hoi Bartkoot, welkom op het forum.

Je hebt hierover zelf al een topic geopend. Het is niet de bedoeling dat je je bericht in meerdere topics neerzet. Da's tegen de huisregels en maakt het onoverzichtelijk voor de mensen die zouden willen/kunnen helpen. Zou je daar in het vervolg rekening mee willen houden? Dank je. :)

Dit topic gaat op slot.