Beantwoord

Sony XZ1 start zomaar opnieuw op

• 4 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1445 Bekeken

Mijn telefoon start eens in de twee dagen random opnieuw op, 1x tijdens een video opname, 1x sochends (daardoor ging mijn wekker niet) en nog een paar keer totaal out of the blue.
icon

Beste antwoord door David 8 oktober 2018, 16:16

Hi Maarten,

Dat klinkt niet best en zeker niet als daardoor bijvoorbeeld je wekker niet afgaat! Toch niet verslapen hè?

Zou je de instructies uit dit topic eens door kunnen nemen? Hier staat precies in wat je zelf thuis kunt uitvoeren om problemen op te lossen, zodat het toestel hopelijk niet ter reparatie opgestuurd hoeft te worden. Kun je deze stappen eens doornemen en laten weten of het effect heeft gehad? Zo niet, dan zal het toestel toch gerepareerd moeten worden. Laten we duimen dat het je zelf al lukt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten,

Dat klinkt niet best en zeker niet als daardoor bijvoorbeeld je wekker niet afgaat! Toch niet verslapen hè?

Zou je de instructies uit dit topic eens door kunnen nemen? Hier staat precies in wat je zelf thuis kunt uitvoeren om problemen op te lossen, zodat het toestel hopelijk niet ter reparatie opgestuurd hoeft te worden. Kun je deze stappen eens doornemen en laten weten of het effect heeft gehad? Zo niet, dan zal het toestel toch gerepareerd moeten worden. Laten we duimen dat het je zelf al lukt! 🙂
Ik doe liever geen software reset, is het een bekent probleem?
het is totaal random wanneer ie opnieuw opstart, dus ik kan het niet uitlokken of loggen...
het gebeurt ook niet bij een bepaalde app of handeling...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten99,

Dit probleem is ons niet bekend, nee. Heb ook nog even rondgevraagd bij collega's, maar dit lijkt toch echt een probleem te zijn wat jou specifiek treft.

In dit geval zou ik je toch de reset met klem willen aanraden, omdat het dus niet gebeurt bij één app, handeling of functie. Je kunt het toestel ook direct ter reparatie opsturen, maar daar is de reset ook het eerste wat zij doen. Het zou zonde zijn als het daarmee opgelost is. Zorg er wel voor dat je een goede back-up maakt!

Reageer