Beantwoord

Spontane ongewenst whatsapp oproep vanaf mijn telefoon

• 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 1103 Bekeken

Via mijn telefoon krijgt een vriendin van mij een melding dat ik haar om 2.45 uur in de nacht via een video whatsapp oproep gebeld heb. Het staat ook bij mijn whatsapp oproep geschiedenis.

Echter op dat moment lag ik te slapen en de telefoon lag beneden in een lade waar niemand aan of bij kon. Dus de telefoon was niet eens bij mij in de buurt. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? 

icon

Beste antwoord door David 11 november 2019, 12:50

Hoi @Jijja,

Dat is wel erg opmerkelijk! Je bent niet toevallig aan het slaapwandelen en slaapappen geweest? :grin:

Maar zonder dollen, het is inderdaad wel erg vreemd! Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar dit door kan komen. In principe gebeurt dit nooit zomaar en is het iemand anders geweest of iemand heeft het slaapdronken per ongeluk gedaan. Aan jouw bericht te lezen is beide geen optie. 

Houd in ieder geval in de gaten of het vaker gebeurt en misschien komt er nog wel iemand dit topic tegen die hetzelfde heeft ervaren! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jijja,

Dat is wel erg opmerkelijk! Je bent niet toevallig aan het slaapwandelen en slaapappen geweest? :grin:

Maar zonder dollen, het is inderdaad wel erg vreemd! Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar dit door kan komen. In principe gebeurt dit nooit zomaar en is het iemand anders geweest of iemand heeft het slaapdronken per ongeluk gedaan. Aan jouw bericht te lezen is beide geen optie. 

Houd in ieder geval in de gaten of het vaker gebeurt en misschien komt er nog wel iemand dit topic tegen die hetzelfde heeft ervaren! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know.

Reageer