Beantwoord

Spotify sluit automatisch af

• 6 februari 2017
  • 3 reacties
  • 14700 Bekeken

hallo, ik probeer spotify te gebruiken.

helaas gaat dit niet zo als ik hoop . ik heb deze geïnstalleerd en alle updates zijn aanwezig.

nu gaat de muziek na een nummer of twee uit. maakt niet uit of het scherm aan is of donker is.

als ik het toestel weer ontgrendel of bij actief scherm de app weer aanklik dan gaat deze weer door waar hij is gebleven.

geen idee meer dus vandaar mijn welgemeende HELPPPPPP
icon

Beste antwoord door David 7 februari 2017, 12:48

Hi b.vg,

Dat is inderdaad niet handig! Dan zit je net lekker in de muziek en dan is het voorbij.. :S

Van welk toestel maak je op het moment gebruik? Ik weet dat bijvoorbeeld bij Samsung de modus voor batterijbesparing dit kan veroorzaken. Hierdoor schakelt jouw telefoon automatisch applicaties uit, waardoor ook de muziek stopgezet wordt. Is ditbij jou misschien ook het geval?

Zou je anders eens kunnen proberen om de app van Spotify eens opnieuw te installeren? Wellicht dat dit succes heeft!

We horen graag van je of het gelukt is om je favoriete muziek weer non-stop af te spelen! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi b.vg,

Dat is inderdaad niet handig! Dan zit je net lekker in de muziek en dan is het voorbij.. :S

Van welk toestel maak je op het moment gebruik? Ik weet dat bijvoorbeeld bij Samsung de modus voor batterijbesparing dit kan veroorzaken. Hierdoor schakelt jouw telefoon automatisch applicaties uit, waardoor ook de muziek stopgezet wordt. Is ditbij jou misschien ook het geval?

Zou je anders eens kunnen proberen om de app van Spotify eens opnieuw te installeren? Wellicht dat dit succes heeft!

We horen graag van je of het gelukt is om je favoriete muziek weer non-stop af te spelen! 🙂
dit was zo simpel op te lossen ,dank voor het sturen in de goede richting.
Reputatie 7
Badge +20
Zat het ook ergens in die hoek? 😉 Mooi dat het opgelost is!

Reageer