Beantwoord

Streep door beeldscherm

• 2 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 1904 Bekeken

Sinds 24 juli heb ik de Sony Xperia xz2 premium in mijn bezit. Alles werkt zoals het moet werken gelukkig maar nu komt het... Als ik mijn telefoon scheef houdt of plat neerlegt wanneer ik bijv op bed lig en dan nog even iets wil kijken zie ik dat er over mijn beeldscherm een hele streep loopt. Het loopt van rechts onder naar links boven en de onderkant is dan ook iets donderker dan de bovenkant. Je moet het weten anders zie je het niet en wanneer ik de telefoon rechtop houdt zie je het ook niet maar vroeg me af of meer mensen dit hebben, of het bij de telefoon hoort of alleen ik dit heb...
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 augustus 2018, 13:25

Hoi Chanmegan,

Ik kan me voorstellen dat je hier benieuwd naar bent! Ik heb zelf geen Sony, maar vind het wel een beetje vreemd klinken. Zit het echt in het scherm zelf? In dat geval zou het ook een hardwarematig defect kunnen zijn. Mocht je willen dat iemand er even in het echt naar kijkt, zou je natuurlijk altijd langs een T-Shop kunnen gaan! Zij kunnen dan even met jou mee kijken - dat kan ik toch wat lastiger zo op afstand. Als het een defect is, kun je er altijd nog voor kiezen om het toestel te laten repareren zodat wij het netjes voor je in orde kunnen maken. ☺

Laat het me gerust weten als je meer vragen hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chanmegan,

Ik kan me voorstellen dat je hier benieuwd naar bent! Ik heb zelf geen Sony, maar vind het wel een beetje vreemd klinken. Zit het echt in het scherm zelf? In dat geval zou het ook een hardwarematig defect kunnen zijn. Mocht je willen dat iemand er even in het echt naar kijkt, zou je natuurlijk altijd langs een T-Shop kunnen gaan! Zij kunnen dan even met jou mee kijken - dat kan ik toch wat lastiger zo op afstand. Als het een defect is, kun je er altijd nog voor kiezen om het toestel te laten repareren zodat wij het netjes voor je in orde kunnen maken. ☺

Laat het me gerust weten als je meer vragen hebt!
Oké top dank je wel. Zal wel langs de shop gaan wordt alleen pas eind augustus ivm vakantie want volgens mij zit het wel echt in het beeldscherm.
Bedankt in ieder geval voor de reactie😊

Reageer