Beantwoord

T-Mobile paginas werken niet op mijn Alcatel 2038X

• 3 januari 2019
  • 7 reacties
  • 1082 Bekeken

Eerst leek het alsof geen enkele pagina werkte, ook Google en xs4all niet. Maar dat kwam natuurlijk omdat ik prepaid betalen per MB nog niet aan had gezet en daardoor steeds op de landingspagina terecht kwam die dus niet werkte. Nadat ik betalen per MB op mijn laptop had aangezet werken Google en xs4all nu wel maar T-Mobile geeft nog steeds een server error.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 10:35

Hoi Ctajacobs,

Dat is wel vreemd zeg! Ik kijk graag met je mee.

Kun je wellicht een foto/screenshot maken van de pagina die je te zien krijgt? Is dat alleen als je naar www.t-mobile.nl gaat?

Ik ben benieuwd, hopelijk kunnen we aan de hand daarvan verder achterhalen waar dit door komt!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ctajacobs,

Dat is wel vreemd zeg! Ik kijk graag met je mee.

Kun je wellicht een foto/screenshot maken van de pagina die je te zien krijgt? Is dat alleen als je naar www.t-mobile.nl gaat?

Ik ben benieuwd, hopelijk kunnen we aan de hand daarvan verder achterhalen waar dit door komt!
Het is alleen als ik met mijn Alcatel (3G) naar T-Mobile ga. Met mijn Lumia (4G, Wifi uitgeschakeld) kan ik wel naar T-Mobile. Met mijn Alcatel kan ik wel naar xs4all of Google. Lijkt er op dat de T-Mobile website het op 3G niet doet.

Het is niet de hele T-Mobile site.
T-Mobile.nl/nosurprise werkt wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi ctjacobs,

Ervaar je dit probleem alleen als je op de verbruik pagina zit? Ben je dan wel ingelogd met My T-Mobile? Van welk browser maak jij gebruik? Als je gebruikt maakt van Chrome op een Android-toestel dan kan het zijn dat dit niet werkt. Maak dan gebruik van je standaard browser.

Ik hoor graag van je!
Ik ervaar het probleem ook al bij de hoofdpagina http://www.t-mobile.nl/ Ik ben niet ingelogd. Ik gebruik de standaard browser.
Reputatie 7
Badge +20
Hi ctjacobs,

Andere websites werken wel gewoon prima? Ervaar je dit probleem al sinds je het toestel gebruikt of sinds kort? Ik heb zelf geen ervaring met het toestel, maar deze informatie ga ik dan wel doorzetten naar experts.
Andere websites werken gewoon. Net ingelogd op Facebook en dat werkt ook. Al sinds ik het toestel gebruik of pas kort geldt allebei, ik heb het toestel pas sinds kort.

Reageer