T-Mobile Vairy Touch

Reputatie 4
Hallo allemaal!

Ik had even een vraagje. Ik zoek een prepaid toestel en ik heb er een gevonden! De T-Mobile Vairy Touch. Deze heb ik gevonden op de Online Shop. Maar ik heb een vraagje. IS deze telefoon ook gewoon in de winkels te verkrijgen? Want niet elke telefoon die ze in de winkel hadden staat in de Online Shop. Dit maakt me een beetje aan het twijfelen. Kortom: Mijn vraag is: Is de T-Mobile Vairy Touch te verkrijgen in de winkels van T-Mobile?

Alvast bedankt!

This topic has been closed for comments

238 reacties

Reputatie 4
Geen reactie's? Echt jammer -.-
Reputatie 4
Ik weet in ieder geval zeker dat ik over 3 weken dit toestel ga halen! Later zal ik wel even een korte recensie hierover plaatsen op het forum. Ben vanmiddag naar de T-Mobile Shop geweest en even gekeken hoe het toestel eruit zag in het 'echt' en even gekeken hoe het werkt. Ik verheug me heel erg! 🙂 Mooi toestel, voor een koopje!
Reputatie 2
hallo.
hij is in de winkels verkrijgbaar.
zelfs bij de kijkshop.
heb em vandaag gehaald!
Reputatie 4
Hoe bevalt 'ie je? Ik ben ook van plan hem aanstaande donderdag te gaan halen. Heb een paar reviews gezien op o.a. Youtube en vond hem SUPER!
Reputatie 2
hij bevalt zeer goed.
het enige nadeel is dat de simkaart er niet makkelijk uit gaat en de geheugenkaart ook niet.
je krijgt er ook nog gratis 1 maand internet bij, en ik vind hem zeer snel op mijn telefoon, op mijn oude duurde het veel langer.
de menus zijn zeer vlot, en het geluid is echt hard.
echt een aanrader dus
Reputatie 4
jeroeen schreef:

hij bevalt zeer goed.
het enige nadeel is dat de simkaart er niet makkelijk uit gaat en de geheugenkaart ook niet.
je krijgt er ook nog gratis 1 maand internet bij, en ik vind hem zeer snel op mijn telefoon, op mijn oude duurde het veel langer.
de menus zijn zeer vlot, en het geluid is echt hard.
echt een aanrader dus

Dat van die simkaart en geheugenkaart was ik wel gewend. Op mijn oude Samsung U600 ging de simkaart er ook niet makkelijk uit. De eerste keer dat ik die eruit wilde halen zat de accu er nog in en drukte ik heel hard om de simkaart eruit te krijgen en hij ging bijna kapot. Maar met de Vairy Touch zal ik wel voorzichtiger zijn 🙂

Dat van die geluid spreekt me wel aan! Heb tot nu toe geen een mobiele toestel gehad die 'normale' volume had. Ik ben apart aan het sparen om dit toestel te kopen 😛 Ben 3 weken bezig, heb nu 53 euro ^^ Ff 7 euro van iemand 'lenen'(A) en dan hebk hem snel in mijn broekzak! 😃

groetjes
Reputatie 4
Ik ga hem morgen kopen!!! :D:D:D:D:D:D
Reputatie 4
OMG. Ik had even mijn simkaart die ik bij de aankoop van het toestel had gekregen in mijn TVT gedaan... Even later wilde ik mijn oude simkaart er weer indoen. MAAR HET LUKTE NIET! IK KREEG DAT DING ER MAAR NIET UIT. Ik werd heel chagrijnig, en heb de simkaart moeten BREKEN, ja je leest het goed; BREKEN om hem eruit te krijgen. Ik kon hem er niet uitschuiven, want hij zat gewoon lijmvast. Dit vind ik uitermate IRRITANT. Toen ik mijn oude simkaart eruit haalde om de nieuwe erin te doen ging het ook al niet zo soepel. Door het stickertje wat geplakt zit over batterijveiligheid etc. kon hij er niet uit. En dan wanneer ik die andere er weer wil uithalen om mijn oude er weer in te doen lukt het gewoon n
Reputatie 2
hallo,
ik heb een Vairy Touch.
nu wil ik er graag andere spellen opzetten. maar een .jar file pakt hij niet
hoe moet ik dit doen ?
mvg Niels
Reputatie 4
Ik heb ook Opera gedownload via mini.opera.com. Toen kreeg ik de jad file dacht ik hmm.. Ik weet niet hoe dat moet. En omdat de Vairy Touch nog niet helemaal 'in' is, zijn er ook niet zoveel website's die daarbij support geven. Dus ik weet niet.. Zou zelf ook andere programma's erop willen zetten, maar weet nog niet hoe :S
Reputatie 2
'k wil even zeggen dat de vairy touch nu ook in de lijst te slecteren is! ;d eindelijk! dankjewell
Reputatie 2
je moet het er met een rubberhandschoen uithalen, dan gaat
het wel simpel
Reputatie 2
kan iemand alsjublieft deze vraag beantwoorden of dat kan of niet:

Als je een foto op je aschtergrond zet dan heb je nog een donkerder stuk erover van de tijd enzo. Nu had ik alles uitgezet maar dat donkere stuk blijft zodat me achtergrond echt verpest word. Iemand die weet hoe je dat helemaal wge krijgt?
Reputatie 4
DidierB schreef:

kan iemand alsjublieft deze vraag beantwoorden of dat kan of niet:

Als je een foto op je aschtergrond zet dan heb je nog een donkerder stuk erover van de tijd enzo. Nu had ik alles uitgezet maar dat donkere stuk blijft zodat me achtergrond echt verpest word. Iemand die weet hoe je dat helemaal wge krijgt?

Volgens mij is hier geen oplossing voor. Ik heb hetzelfde probleem. De instellingen heb ik al doorgezocht, maar ik kan die snelkoppelingen niet wegkrijgen. Misschien moet je eens de uitgebreide gebruikershandleiding doorlezen in het meegeleverde CD-rommetje. Daar zal misschien vast wel iets in staan. Bijvoorbeeld hoe je je toetsen moest blokkeren 😛 Succes!
Reputatie 2
nah lekker als er geen oplossing voor is. is echt zwaar irritant namelijk en ik heb in de handleiding gekeken en daar staat er niks over in helaas.
nah lekker dan koop ik een vette telefoon kan ik geeneens goed een achtergrond erop zetten..
Reputatie 2
ik heb een t-mobile vairy touch en ik wil weten hoe ik spelletjes kan downloden want als ik het wil doen krijg ik te horen dat dit toestel geen andere spelletjes aan kan hoe kan dat
Reputatie 4
subaruimpreza schreef:

ik heb een t-mobile vairy touch en ik wil weten hoe ik spelletjes kan downloden want als ik het wil doen krijg ik te horen dat dit toestel geen andere spelletjes aan kan hoe kan dat

Dit kan heus wel, hoor. maar omdat het mobieltje nog net nieuw is moet alles nog worden 'uitgezocht'/'uitgevonden'. 😛 Denk dat we nog even moeten wachten. Ook zijn er bijv. nog geen firmware-updates voor het toestel. De Vairy Touchj was toen ik hem kocht(anderhalf week geleden) nog net 2 weken in de T-shops verkrijgbaar.
Reputatie 2
Ik denk ook dat het nog 'uitgezocht' moet worden...
hij is pas 2 weken 'oud' 😶
Reputatie 2
waar zit eigenlijk de internet optie? klinkt dom maat ik kan hem niet vinden ,(ik bedoel niet de t-zones) kan iemand me ff helpen?? alvast bedankt
Reputatie 2
zit er dan nog een andere internet op
Reputatie 2
Het toestel heeft inderdaad geen HTML-browser. Je kunt dus alleen gebruikmaken van t-zones, via het icoon in het menu.
Reputatie 2
Hallo,

Ik was ook van plan om deze mobiel te kopen maar zit met 1 vraagje. Ik sms nogal veel 100 per maand ongeveer en ben veel buiten. Mijn vraag is het wel mogelijk om goed en snel met deze mobiel te sms'en en zie je het scherm nog goed als je buiten bent?

Ook heb ik grote handen dus moet ik steeds met dat stokje prutsen ofniet?

Vr Gr
Reputatie 4
Ilona schreef:

Het toestel heeft inderdaad geen HTML-browser. Je kunt dus alleen gebruikmaken van t-zones, via het icoon in het menu.

@Ilona: De Vairy Touch heeft inderdaad geen andere browser dan T-Zones. T-Zones staat ingesteld op HTTP, dus niet op WAP. Ik vind de kosten ontiechelijk veel en heb daarom dus de klantenservice gebeld om andere instellingen op te vragen. Ik betaal nu gewoon 1 euro per MB. 20 cent per 200 kb, dus. Dit is 'ietsjes' goedkoper dan 15 cent per 10 kb....

@rogiercsikos: Als je de instellingen wil, zeg dat dan; dan stuur ik je even in een bericht de instellingen. 🙂
Reputatie 4
vrolijkestryder schreef:

Hallo,

Ik was ook van plan om deze mobiel te kopen maar zit met 1 vraagje. Ik sms nogal veel 100 per maand ongeveer en ben veel buiten. Mijn vraag is het wel mogelijk om goed en snel met deze mobiel te sms'en en zie je het scherm nog goed als je buiten bent?

Ook heb ik grote handen dus moet ik steeds met dat stokje prutsen ofniet?

Vr Gr

Beste vrolijkestryder,
* SMSen met dit toestel is inderdaad wel een 'kunstje'. Als je grote vingers hebt, zou je op zich met je nagels het toetsenbord kunnen gebruiken. Als je dit liever niet hebt kan je de stylus gebruiken. Ook is er een handschriftherkenning ge
Reputatie 4
DidierB schreef:

nah lekker als er geen oplossing voor is. is echt zwaar irritant namelijk en ik heb in de handleiding gekeken en daar staat er niks over in helaas.
nah lekker dan koop ik een vette telefoon kan ik geeneens goed een achtergrond erop zetten..

Nounou 😛 Zo betreurd om een achtergrond? Dat snap ik wel, maar onmogelijk is het waarschijnlijk niet om op te lossen. Ga naar de T-Shop. Vraag het ze daar. ^^ Deze mobiele toestel is er ook maar net, hoor... Niet alles is er nu al voor beschikbaar (firmware, spelletjes, applicatie's etc.)

Anders moet je even via de computer een foto die je op je achtergrond wil bewerken/uitlijnen. Dan krijg je hem er wel goed op 😛

Succes!