T-Mobile Vairy Touch

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

238 reacties

Reputatie 2
ik heb een Vairy Touch ,
ik wil uit mijn outlook mijn Contacten copieren naar mijn telefoon.
met een nokia is dat makkelijk,
maar hoe het met deze telefoon gaat geen idee,
is er iemand die dit kan.
ik hoor graag de oplossing vriendelijke groet van theo,v
Reputatie 2
volgens mij kan het niet direct vanaf outlook
je kan wel je contacten kopieren en plakken
en in de vairy touch zetten met de mini-usb to usb kabel.
Reputatie 2
bij mij is het gewoon een lang streepje van likns naar rechts.
Reputatie 2
Als je belt staat er onder in beeld in het midden een tekentje, ik weet niet precies wat het voorsteld, maar ik denk dat je me wel begrijpt. Als je daar op klikt krijg je de cijfers te zien.
Hopelijk heb je er wat aan!
Reputatie 2
Hallo,
Vandaag heb ik mijn T-mobile Vairy Text gekocht, alleen krijg ik de internetinstellingen niet goed. Heb hier al veel gelezen over de Touch, en heb die instellingen genomen om te proberen. Werkt niet dus. Kan iemand de gprs instellingen posten? Graag stap voor stap:P Alvast bedankt!
Reputatie 2
heeft dit toestel ook een uitbreidbaar geheugen voor een sd kaartje ?
Reputatie 3
@tascha85, je kunt de Vairy Text uitbreiden met een micro SD kaartje tot 4GB.
Reputatie 2
@ elineT dank je wel 😃
Reputatie 2
Ik heb een vraag is het mogelijk om bb software op een andere merk te kunnen zetten i.v.m. pingen
Reputatie 2
Ik heb deze telfoon gekocht simlock vrij ik heb mijn vodafone kaartje eringestopt aleen op vodafone.nl staan de internetinstellingen er niet op met mijn t mobile instellingen kan ik wel op het internet maar niet met mijn vodafone kaartje wie heb het zelfde probleem ? en wie kan me helpen?? alvast bedankt
Reputatie 4
demoding schreef:

Ik heb deze telfoon gekocht simlock vrij ik heb mijn vodafone kaartje eringestopt aleen op vodafone.nl staan de internetinstellingen er niet op met mijn t mobile instellingen kan ik wel op het internet maar niet met mijn vodafone kaartje wie heb het zelfde probleem ? en wie kan me helpen?? alvast bedankt

Je beseft wel dat dit een T-Mobile website is, toch? 🙂 Hier ga je namelijk geen Vodafone instellingen vinden.
Reputatie 2
Ja maar mischien weten jullie meer
Reputatie 4
demoding schreef:

Ja maar mischien weten jullie meer

Ik kan je hier helaas niet mee helpen. Probeer contact op te nemen met de desbetreffende provider.