T-Mobile Vairy Touch

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

238 reacties

Reputatie 2
@Fbeyaz: kun jij me even de instellingen geven alsjeblieft? 🙂
Reputatie 4
Nou, even kijken hoor 😛

1. Ga naar het menu; naar T-Zones
2. Kies instellingen
3. Kies Profiel wijzigen, daarna T-Zones wijzigen
4. Chek de volgende gegevens na, desnoods wijzigen:
1 Naam profiel wijzigen
t-zones
2 Startpagina
http://google.nl/ (dit mag ook iets anders zijn, alst maar niet t-zones.nl is)
3 Data-account
T-Mobile Internet
4 Type verbinding
HTTP (deze staat als het goed is op 0.0.0.0, zorg dat dit zo is)
5 en 6 moeten leegblijven
5. Ga nu terug naar het menu; naar instellingen; netwerkinstellingen; Data-account
6. Kies GPRS-account, daarna T-Mobile Internet
7. Ga de volgende gegevens na, desnoods wijzigen(alles specifiek overschrijven, ook hoofdletters dus!:
Accountnaam
T-Mobile Internet
APN
internet
Gebruikersnaam en Wachtwoord leeglaten
Type verificatie
Beveiligd
8. Ga nu helemaal terug naar je bureaublad. Start de Vairy Touch opnieuw op. Ga nu naar T-Zones. En klik op Startpagina. Nu ben je bij je startpagina, die je zelf hebt ingevoerd(bij mij google.nl). Veel plezier :p

Uit eigen ervaring: Heb eens op google wat dingetjes even opgezocht en toen even hotmail gestart (wel meer dan 20 kb) en hoefde maar 20 cent te betalen 😛 Met T-Zones was dit mer dan 30 cent, dus het werkt (bij mij).
Bij jou dan ook vast wel :P

Succes! :)

MVG
Reputatie 2
hoi ik he de foon ook weet iemand waar ik themas kan vinden voor deze foon .
verder een fijne foon
Reputatie 2
@fbeyaz: dankje volgens mij werkt het ! echt bedankt 🙂
Reputatie 2
@fbeyaz, ik heb een maand 'gratis' internet, gaat dat ook gewoon door? Of ga ik met jouw instellingen alsnog betalen?
Reputatie 3
Ja. Als je een maand gratis internet hebt, dan gebruik je die als je de instellingen van Fbeyaz zo hebt ingevoerd.
Reputatie 4
Geen dank! 😃
Reputatie 2
alleen krijg je dan wel een verkeerd plaatje, hij wordt herkend als een 'MDA touch'

wanneer komen trouwens de eerste games en software-updates?
Reputatie 2
Hallo,

ik heb volgens bestandsbeheer 'DRM-rechten'...
Nu zit deze 1,3 MB al voor 2/3 vol...

Gaat mijn mobieltje trager werken als het voller zit, wat staat erop, en hoe kan ik schonen (ik heb cache geheugen van T-zones al geleegd, dat hielp wel wat)
Reputatie 4
Dat is nog niet bekend. Omdat dit toestel nog net nieuw is, en pas een paar weken verkrijgbaar is zal het ook nog wel even duren vermoed ik. Tot die tijd maar even zo 😛
Reputatie 2
hoe kan ik van mijn t-mobile vairy touch de beltoon veranderen
Reputatie 4
Veel mensen hebben dit probleem. Hieronder even een algemeen antwoord:

Om je beltoon op de T-Mobile Vairy Touch te wijzigen:
1. Start de telefoon; ga naar het menu
2. Klik naar instellingen > gebruikersprofielen > opties van Algemeen > aanpassen
3. Je krijgt nu de instellingen van het Gebruikersprofiel 'Algemeen'. Klik nu op 'Waarschuwing inkomende oproep'.
4. Bij optie 2 staat 'Tooninstellingen'. Hier staat standaard een MIDI. [Bij mij MIDI 1]
5. Klik op MIDI 1; daarna op instellingen.
6. Je krijgt een lijstje. Je kunt kiezen uit Ingebouwd, Van telefoon, Van kaart. Kies het gedeelte waar jouw beltoon inzit die jij wil selecteren als beltoon.
7. Je krijgt nu de Geheugenkaart of het Telefoongeheugen. Klik nu het mapje aan waarin je beltoon zich bevindt.
8. Zodra je je beltoon hebt gevonden klik je op 'OK.'

Je geselecteerde beltoon wordt nu afgespeeld wanneer je een inkomende oproep hebt.

Succes!

4.
Reputatie 4
ik weet niet precies wat erop staat; maar gegevens van mobiel internet worden hier in opgeslagen (onder andere). Want op een gegeven moment tijdens het internetten kon mijn vairy touch een webpagina niet openen met de fout '(!) Geheugen vol)'. Ik heb toen internet afgesloten; gekeken bij DRM-geheugen door jouw bericht hierboven en die zat bij mij inderdaad helemaal vol. Nadat ik mijn cache leegde was dit al minder vol
Reputatie 2
Ik heb deze telefoon ok sinds vandaag, echt top! Ik lees net dat stukje over een donker stukje achter de tijd, bij mij zit er juist een donker stukje achter de datum + operator naam. Bedoel je dat? Ik vind het zelf niet zo storend maar die twee grijze blokjes in het midden destemeer (dat huisje + die andere button), kun je dat wel wegkrijgen?

Als mijn toetsenbord gelockt is en ik druk op een toets dant staat er "Toetsen vast. Linker TOEST voor vrijgeven"? Typefoutje??
Reputatie 4
miffy2 schreef:

Ik heb deze telefoon ok sinds vandaag, echt top! Ik lees net dat stukje over een donker stukje achter de tijd, bij mij zit er juist een donker stukje achter de datum + operator naam. Bedoel je dat? Ik vind het zelf niet zo storend maar die twee grijze blokjes in het midden destemeer (dat huisje + die andere button), kun je dat wel wegkrijgen?

Als mijn toetsenbord gelockt is en ik druk op een toets dant staat er "Toetsen vast. Linker TOEST voor vrijgeven"? Typefoutje??

Voor zover er in de gebruikershandleiding staat kan je de 2 snelkoppelingen niet wegkrijgen die op het bureaublad staan.
Bij mij staat er ook inderdaad TOEST. Dit zal wel een fout zijn. Hopelijk snel een update ^^
Reputatie 2
Ik heb ook een VAIRY TOUCH alleen ik heb 1 maand gratis internet hoe activeer je dat dan?
Reputatie 2
al iemand die iets weet of iets?
dat magicsushi ken ik zo langzamerhand al wel :Z
Reputatie 2
Ik heb de vairy touch gister aangeschaft. :)
Ik zag ergens dat je 1maand gratis internet krijgt, maar dat heb ik niet gekregen.
Wie weet hoe je dat moet doen?, moet je dat speciaal instellen?
Reputatie 4
Noelleke schreef:

Ik heb de vairy touch gister aangeschaft. :)
Ik zag ergens dat je 1maand gratis internet krijgt, maar dat heb ik niet gekregen.
Wie weet hoe je dat moet doen?, moet je dat speciaal instellen?

@Noelleke : De maand gratis internet die bij het toestel is bijgeleverd zit hem echter niet IN het toestel, maar in de simkaart die je erbij hebt gekregen. Wanneer je de simkaart die bij de Vairy Touch bijgeleverd is in je toestel stopt en dan activeert krijg je in de loop van de week een SMSje van T-Mobile met daarin het bericht dat je gratis internet is geactiveerd. Na dit SMSje kan je 31 dagen gebruik maken van een datategoed van 80MB. Wanneer dit is op is binnen de 31 dagen ga je weer gebruik maken van het gewone t-zonestarief(wat best duur is). Na de 31 dagen gebruik je de t-zonestarieven.
Reputatie 4
nelezz schreef:

al iemand die iets weet of iets?
dat magicsushi ken ik zo langzamerhand al wel :Z

Haha, ik heb al een aantal dingen geprobeerd; maar werkt niet. Dat de Vairy Touch in de lijst staat van alle telefoons op My T-Mobile heeft ook niet veel nut aangezien je er geen instellingen voor hebt en het toestel op het forum herkent wordt als de MDA Touch.
Mijn record op MagicSushi is nu 2295 en twordt
Reputatie 2

@Noelleke : De maand gratis internet die bij het toestel is bijgeleverd zit hem echter niet IN het toestel, maar in de simkaart die je erbij hebt gekregen. Wanneer je de simkaart die bij de Vairy Touch bijgeleverd is in je toestel stopt en dan activeert krijg je in de loop van de week een SMSje van T-Mobile met daarin het bericht dat je gratis internet is geactiveerd. Na dit SMSje kan je 31 dagen gebruik maken van een datategoed van 80MB. Wanneer dit is op is binnen de 31 dagen ga je weer gebruik maken van het gewone t-zonestarief(wat best duur is). Na de 31 dagen gebruik je de t-zonestarieven.

Ow dankje.
Ik moet dus nog even geduld hebben?
D
Reputatie 2
miffy2 schreef:

Hahaha, dat is bij mij ook het geval.
het was me eerlijk gezegd niet eens opgevallen, totdat ik het hier las.

Wie weet hoe je de mobiel zelf kunt grendelen ipv. wachten totdat hij het zelf doet?
Reputatie 2
hallo,

net de vairy in het bezit. vraagje ik wil graag mijn calender gebruiken. MAar als ik 10 a 12 afsrpaken er in heb staan dan kan ik daarna niks meer toevoegen aan afspraken of wat dan ook.als ik dan weer een afsrpaak delete heb ik weer plek voor een nieuwe afspraak. Hoe kan dat. en is dit te verhelpen. Ik kan bijv. wel mijn werk schema invullen dus elka dag van 8 tot 17 werken. en dat dagelijks. dat kan weer wel.
Reputatie 4
Noelleke schreef:

@Noelleke : De maand gratis internet die bij het toestel is bijgeleverd zit hem echter niet IN het toestel, maar in de simkaart die je erbij hebt gekregen. Wanneer je de simkaart die bij de Vairy Touch bijgeleverd is in je toestel stopt en dan activeert krijg je in de loop van de week een SMSje van T-Mobile met daarin het bericht dat je gratis internet is geactiveerd. Na dit SMSje kan je 31 dagen gebruik maken van een datategoed van 80MB. Wanneer dit is op is binnen de 31 dagen ga je weer gebruik maken van het gewone t-zonestarief(wat best duur is). Na de 31 dagen gebruik je de t-zonestarieven

Ow dankje.
Ik moet dus nog even geduld hebben?
D

Als je de simkaart gebruikt die je van T-Mobile bij je Vairy Touch hebt bijgekregen gebruikt moet je wachten op het smsje. Je kan ook kijken hoeveel datategoed je over hebt via My T-Mobile en dan onder je beltegoed op 'Meer details' klikken.
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, want dit is erg vervelend.
De optie "bericht toevoegen" verschijnt eenvoudig niet meer als je een aantal afspraken hebt ingevoerd. Als ik dan idd een afspraak verwijder, verschijnt te optie wel weer en kan ik weer 1 bericht invoeren en daarna weer niet.....