T-Mobile Vairy Touch

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

238 reacties

Reputatie 2
Ik heb hem nu ook een weekje, en ik vind hem handig!
Dit is mijn 1e touch en ik kan er aardig mee op weg..
Eigenlijk mag ik heb pas op 12 juni echt gebruiken want dan ben ik jarig, maar ik zit er nu al vaak thuis mee enz. :)
Het is een echte aanrader 😉
Reputatie 2
Ik heb hem van de week gekocht bij Kijkshop. Bij de T-Mobile shop hadden ze hem niet!
Reputatie 2
hallo,

Ik heb de mobiel gister ook gekocht. echt een leuk ding voor dat geld

heb alleen 1 vraagje hoe kan ik een andere beltoon en sms toon instellen kan 1 mij dat uitleggen?

vr gr Jeroen
Reputatie 2
hoe kun je de beltonen anders instellen
Reputatie 4
Snoopytoo schreef:

Veel mensen hebben dit probleem. Hieronder even een algemeen antwoord:

Om je beltoon op de T-Mobile Vairy Touch te wijzigen:
1. Start de telefoon; ga naar het menu
2. Klik naar instellingen > gebruikersprofielen > opties van Algemeen > aanpassen
3. Je krijgt nu de instellingen van het Gebruikersprofiel 'Algemeen'. Klik nu op 'Waarschuwing inkomende oproep'.
4. Bij optie 2 staat 'Tooninstellingen'. Hier staat standaard een MIDI. [Bij mij MIDI 1]
5. Klik op MIDI 1; daarna op instellingen.
6. Je krijgt een lijstje. Je kunt kiezen uit Ingebouwd, Van telefoon, Van kaart. Kies het gedeelte waar jouw beltoon inzit die jij wil selecteren als beltoon.
7. Je krijgt nu de Geheugenkaart of het Telefoongeheugen. Klik nu het mapje aan waarin je beltoon zich bevindt.
8. Zodra je je beltoon hebt gevonden klik je op 'OK.'

Je geselecteerde beltoon wordt nu afgespeeld wanneer je een inkomende oproep hebt.

Succes!
Reputatie 2
bedankt dit zocht ik dus ook!
ik zie nu ook dat je geen andere sms toon kan kiezen dan die al op de mobiel staan.

vr gr Jeroen
Reputatie 2
thanx voor de uitleg Fbeyaz ! Klopt dat inderdaad van de sms tonen of heb jij daar ook een oplossing voor?
Reputatie 2
Fbeyaz schreef:

Snoopytoo schreef:

Veel mensen hebben dit probleem. Hieronder even een algemeen antwoord:

Om je beltoon op de T-Mobile Vairy Touch te wijzigen:
1. Start de telefoon; ga naar het menu
2. Klik naar instellingen > gebruikersprofielen > opties van Algemeen > aanpassen
3. Je krijgt nu de instellingen van het Gebruikersprofiel 'Algemeen'. Klik nu op 'Waarschuwing inkomende oproep'.
4. Bij optie 2 staat 'Tooninstellingen'. Hier staat standaard een MIDI. [Bij mij MIDI 1]
5. Klik op MIDI 1; daarna op instellingen.
6. Je krijgt een lijstje. Je kunt kiezen uit Ingebouwd, Van telefoon, Van kaart. Kies het gedeelte waar jouw beltoon inzit die jij wil selecteren als beltoon.
7. Je krijgt nu de Geheugenkaart of het Telefoongeheugen. Klik nu het mapje aan waarin je beltoon zich bevindt.
8. Zodra je je beltoon hebt gevonden klik je op 'OK.'

Je geselecteerde beltoon wordt nu afgespeeld wanneer je een inkomende oproep hebt.

Succes!

Heel erg bedankt ik kwam er ook niet uit.
Maar is er ook een mogelijkheid om je sms toon te veranderen en kan je met je mobiel bij een foto maken inzoomen?
Reputatie 4
BIj het maken van een foto kan je niet inzoomen met de T-Mobile Vairy Touch. Bij het opnemen van video's kan je dit wel. Dit doe je door met je vingers op het inzoomknopje te drukken op het scherm; of via het volumeknopje. + staat voor inzoomen en - voor uitzoomen.

Update(!): Mensen, we gaan wel een beetje off-topic. Het gaat tenslotte om de internetoptie van de TVT(T-Mobile Vairy Touch) en niet om beltonen/smstonen.
Reputatie 2
Hoe zit het nou precies met de games zijn er al meer in de maak of uit?
Reputatie 3
Er zijn heel erg veel games uit voor deze reeks telefoons.

Je hebt gratis games, maar ook betaalde. Echter zijn er bepaalde warez sites die de games volledig en gratis aanbieden. Echter is het niet toegestaan om over Warez te praten.

Gr B4rtj4h
Reputatie 2
Maar er staat overal dat het niet mogelijk is voor deze telefoon noem eens een naam van een spel.
Reputatie 3
Je moet niet kijken naar de naam van de telefoon maar naar de Windows Mobile Version.

Need for Speed, Worms zijn 2 super games. Maar Spore, en The Simpsons zijn ook heel erg leuk.
Reputatie 2
Maar is keer kijken dan.
Lijkt me onwaarschijnlijk..
Reputatie 2
B4rtj4h schreef:

Je moet niet kijken naar de naam van de telefoon maar naar de Windows Mobile Version.

Need for Speed, Worms zijn 2 super games. Maar Spore, en The Simpsons zijn ook heel erg leuk.

Maar die games die je net noemde kan je niet spelen/downloaden op de vairy touch.
Mijn vraag is daarom ook juist welke spelletjes zijn wel te downloadne/spelen voor de vairy touch, want ben magicsushi nu wel zat.
Reputatie 4
B4rtj4h schreef:

Even voor de duidelijkheid (!!!): Zo te zien heb jij gekeken op het profiel van Leon24 en daar staat dat hij de MDA Touch heeft. Dit klopt dus NIET!!! Hij heeft nogmaals, voor de duidelijkheid voor iedereen, de T-MOBILE VAIRY TOUCH. Dit is g
Reputatie 2
Sinds zaterdag 6-juni -2009 heb ik een Vairy Touch.
Nu staat er boven in het balkje een pictogram van 3 blauwe streepjes.
Volgens de beschrijving betekent dit "Zelf gedefinieerd" zou iemand mij kunnen vertellen wat dit betekent en hoe ik hier aan kom?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groet Willem
Reputatie 4
Wel apart, ja...
Ik zat net de gebruikershandleiding van de meegeleverde CD-rom bij de TVT te bekijken, en daar staat inderdaad alleen maar in waarvoor elk symbooltje staat. Hier staat verder geen uitleg bij.
'k Ben benieuwd wie hier een antwoord op heeft!
Reputatie 2
Ik vind het echt zo raar, ik woue en andere simkaart in mijn telefoon doen en die simkaart wou er niet uit mijn huidige simkaart dus zet ik mijn batterij erop en het klepje druk ik op het aan knopje gaat hij niet aan!
Wat meot ik doen= ;$

x
Reputatie 4
Je moet allereerst met een rubberen handschoen je simkaart eruit proberen te halen. Anders gaat het niet zo goed. Ik heb hetzelfde ook gehad. Mijn simkaartje heb ik door de helft gebroken zowat.
Als je je simkaart er 'half' uit hebt gehaald, en hem er niet verder uitkreeg en dan maar eventjes de accu erop zet en d
Reputatie 2
Na eens wat ge
Reputatie 2
Ik heb een aantal foto's opgeslagen op het geheugenkaartje en wil deze nu op mijn pc zetten, maar hoe krijg ik het geheugenkaartje uit de telefoon?
Reputatie 2
Hoi,
Je kunt je telefoon gewoon met de usb kabel verbinden met je pc
en het geheugenkaartje gewoon laten zitten.
Groet Willem
Reputatie 2
Hallo!
Ik heb een paar dagen geleden de vairy touch aangeschaft, en ik wilde een foto maken, maar ik kon nergens de inzoomknop vinden! Ik kan wel inzoomen met de video-recorder! Weet iemand hoe dit kan?

Yppilake
Reputatie 2
Probeer te werken met het pentje, en iets links boven.
Ik dacht hij soms wat al ingezoomd is.