T-Mobile Vairy Touch

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

238 reacties

Reputatie 2
Hoi Ben Zeer Tevreden Over De Telefoon Maar Hoe Krijg Ik De Invoer Op Een Qwerty Toetsenbort Gezet Kan Dit Nergens Terug Vinden
Reputatie 2
Ik ging vandaag de agenda vn vairy touch vullen, en opeens zat ie vol..

Ik moest m'n eigen verjaardag verwijderen voor ik alles erin had..
Komt hier een patch voor, is het een te wijzigen instelling?
Reputatie 2
Dit beantwoord mijn vraag niet. Ik wilde weten of het mogelijk is en zo ja, HOE.
Reputatie 2
ik heb een vraag als ik een foto op me scherm zet dan zie ik de helft van de foto niet door die irri balk in het midden hoe krijg ik die weg want het lukt echt niet alvast bedankt gr roy
Reputatie 2
Als ik filmpjes van mijn computer op mijn vairy touch wil afspelen, welk type bestand moet het dan zijn?
Reputatie 4
Als ik filmpjes van mijn computer op mijn vairy touch wil afspelen, welk type bestand moet het dan zijn?

.3gp [dacht ik]
.avi
Reputatie 4
Dit beantwoord mijn vraag niet. Ik wilde weten of het mogelijk is en zo ja, HOE.

Het is mij vandaag gelukt. Alleen weet ik niet meer precies hoe. In ieder geval heb ik wel een antwoord op
Reputatie 2
ik heb een vraag als ik een foto op me scherm zet dan zie ik de helft van de foto niet door die irri balk in het midden hoe krijg ik die weg want het lukt echt niet alvast bedankt gr roy

Eindelijk eens iemand die hier het antwoord op weet want ik blijf het ook zeer irritant vinden..
Reputatie 2
Ja, .3gp werkt perfect. thnx
Reputatie 2
Klopt ik heb het zelfde probleem, T Mobile zegt niets te kunnen doen ," dit zijn de beperkingen van het toestel", maar dat lijkt me niet te kloppen.
weet iemand een email of telefoon nummer waar ze wel hier iets van af weten?
Reputatie 2
ik heb ook contact opgenomen met T-Mobile en gevraagd of ze een verzoek willen indienen voor een update. Ze kunnen alleen niets garanderen. Beperking van het toestel is onzin. Je hebt 6 categori
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem, mijn Vairy Touch is ingesteld op een standaard telefoon toetsenbord, hoe kan ik deze veranderen naar QWERTY?
Reputatie 4
Hoe bedoel je standaard ingesteld op een telefoontoetsenbord? Je bedoelt dus 1, 2, 3 ... 9? En dan bij 2 abc, 3 efg etc.?
Dit zou ik ook wel willen met mijn Vairy Touch.
Ik heb gewoon het QWERTY-toetsenbord... Wel raar, zeg!
Reputatie 2
Ja, ik heb 1,2,3 ...9. Ik wil graag het QWERTY toetsenbord 😛
Reputatie 2
[QUOTE=Fbeyaz;679976]Je moet allereerst met een rubberen handschoen je simkaart eruit proberen te halen. Anders gaat het niet zo goed. Ik heb hetzelfde ook gehad. Mijn simkaartje heb ik door de helft gebroken zowat.
Als je je simkaart er 'half' uit hebt gehaald, en hem er niet verder uitkreeg en dan maar eventjes de accu erop zet en d
Reputatie 2
hoe krijgt je die irritante ***** ding weg j
Reputatie 4
Een heel irritant antwoord:

Niet
Reputatie 4
OMG. Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Ik k
Reputatie 2
Ik wil dat ook wel eens weten het is inderdaad vreselijk irritant!! en het staat ook niet in de handleiding!
Reputatie 2
Hoe kom ik daar?
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb de vairy touch en nu wil ik de beltonen veranderen.
Ik weet hoe je ze moet veranderen(n.a.v. de eerdere instructies)
maar als ik de nieuwe beltoon uitprobeer, is deze niet veranderd.
Hij blijft maar de midi1 afspelen. Iemand een idee hoe dit kan?
Reputatie 4
Hallo,
Ik heb de vairy touch en nu wil ik de beltonen veranderen.
Ik weet hoe je ze moet veranderen(n.a.v. de eerdere instructies)
maar als ik de nieuwe beltoon uitprobeer, is deze niet veranderd.
Hij blijft maar de midi1 afspelen. Iemand een idee hoe dit kan?

Hmm. Heb dit zelf nooit meegemaakt. Heb je misschien een andere gebruikersprofiel geselecteerd op dat moment?
Reputatie 4
Hoe kom ik daar?

Lol, een goede vraag. Moet ik even gaan zoeken..
Een voorbeeld. Ga naar menu; Entertainment; T-Zones; Bladwijzers; Opties; wijzigen; titel wijzigen. Dan krijg je een veldje met je titel van een bladwijzer. Als je deze niet hebt voeg je er even eentje toe. En als je tijdens het typen op Opties drukt, kan je als het goed is op 'Invoermethode' klikken. Ik krijg dan een lijstje met:
Multitap NL
Multitap nl
Numeriek
Multitap ABC
Multitap abc
Multitap DU
Multitap du

Zeg maar even wat jij in je lijstje hebt staan!
Reputatie 4
Ik wil dat ook wel eens weten het is inderdaad vreselijk irritant!! en het staat ook niet in de handleiding!

Nogmaals: je kan de balk op het bureaublad met de twee knopjes niet wegkrijgen. Gewoon onmogelijk.
Reputatie 2
Hmm, nee het gebruikersprofiel staat gewoon op algemeen geselecteerd.
Ik heb wel geprobeerd om hem op aangepast 1 te zetten, maar daar werkt een nieuwe ringtone ook niet op! Vreemd!
Het lijkt wel of hij nieuwe gegevens niet opslaat, al zegt hij van wel!
Software probleempje??