Beantwoord

Tegels op startscherm microsoft phone verdwenen

• 5 maart 2018
  • 5 reacties
  • 1752 Bekeken

Na het opladen, start mijn microsoft phone nog wel op , echter alleen met een scherm zonder tegels.
Ik zie slechts het scherm met zoeken in "store". En ook is alleen nog maar de zoek functie van windows te gebruiken (rechtsonderin het loepje!)
Ik ontvang wel gewoon appjes , telefoongesprekken, maar alleen als popup in mijn scherm; die zijn dan ook na een paar seconden weer verdwenen.
icon

Beste antwoord door Sam- 6 maart 2018, 10:27

Hoi hoi Janhein1,

Hmm erg vervelend. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden.

Ik ben direct voor je gaan kijken naar andere personen die hetzelfde probleem ervaren om de oplossing te achterhalen. Op het internet vind ik maar 1 oplossing en dat is een fabrieksreset uitvoeren zonder je back-up terug te zetten. Zou je voor de zekerheid toch eerst een back-up van je gegevens willen maken en daarna je toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen? Probeer je toestel daarna uit en laat ons weten of het daarna wel goed werkt.

Mocht je telefoon na de fabrieksreset goed werken dan kan je nog proberen om de back-up terug te plaatsen in de hoop dat het daarna blijft werken. Werkt het daarna weer niet, dan weet je wat de oorzaak is. Er zit dan iets in de software wat dit probleem veroorzaakt en zou je jouw toestel dus weer naar de fabrieksinstellingen moeten terugzetten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Janhein1,

Hmm erg vervelend. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden.

Ik ben direct voor je gaan kijken naar andere personen die hetzelfde probleem ervaren om de oplossing te achterhalen. Op het internet vind ik maar 1 oplossing en dat is een fabrieksreset uitvoeren zonder je back-up terug te zetten. Zou je voor de zekerheid toch eerst een back-up van je gegevens willen maken en daarna je toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen? Probeer je toestel daarna uit en laat ons weten of het daarna wel goed werkt.

Mocht je telefoon na de fabrieksreset goed werken dan kan je nog proberen om de back-up terug te plaatsen in de hoop dat het daarna blijft werken. Werkt het daarna weer niet, dan weet je wat de oorzaak is. Er zit dan iets in de software wat dit probleem veroorzaakt en zou je jouw toestel dus weer naar de fabrieksinstellingen moeten terugzetten.
Issam,
dank voor je bericht.
probleem is tevens dat geeneen functie meer werkt buiten de knop van het loepje; zoekfunctie van bing. kan dus ook niet vegen over het scherm!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Janhein,

Heb je al geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Kun je wel instellingen selecteren? Dan zou het moeten werken. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een reset kan uitvoeren.

Hoor graag van je of het is gelukt!
Reputatie 3
janhein1 dus dat ding reageert ook niet meer als je veegt over het scherm
nope.
wel reageert de windows phone via de handsfree set in de auto (parrot) en kan ik door mijn adressenlijst scrollen en telefoneren indien gewenst

Reageer