Beantwoord

Telefoon laadt niet meer goed op

• 3 december 2015
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

Ik heb een Sony Xperia Z en die viel uit toen die helemaal leeg was. Dus ik laadt die op en als die 1% is gaat mijn telefoon automatisch aan. Het blijkt dat als die aangezet word, dat mijn applicaties blijkbaar worden geoptimaliseerd waardoor mijn telefoon telkens opnieuw uitvalt vanwege lage batterij percentage. En als die opnieuw aan gaat, gebeurt er hetzelfde. ik wil dat mijn telefoon weer helemaal vol is zonder dat die de applicaties moet updaten. Is er een mogelijkheid om de upgrade te annuleren terwijl mijn telefoon 1% is?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 6 december 2015, 15:16

Hi Redmercy,

Je geeft aan dat je de melding dat jouw applicaties worden geoptimaliseerd. Dat betekend dat jouw Xperia Z een update heeft gekregen voordat het toestel leeg was. Enige wat je kunt doen is toestel via stopcontact opladen. Dan moet er genoeg spanning zijn dat je batterij niet leeg loopt bij het afronden van de optimalisatie.

Tip om dit de volgende keer te voorkomen. Zorg dat je de instelling aanpast, zodat er altijd gevraagd moet worden of er een update geïnstalleerd mag worden. Je hebt meestal minimaal 50% batterij lading nodig.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Redmercy,

Allereerst van harte welkom op het forum! Goed dat je dit navraagt bij ons.

Erg vreemd dat je toestel gelijk uitvalt. Dit zou natuurlijk niet moeten gebeuren.

Ik wil je allereerst vragen om een volledige back-up te maken van al je gegevens via een computer of laptop. Op deze manier weet je zeker dat je al jouw gegevens behoud. Als het is gelukt om een back-up te maken dan kan je een andere stopcontact en oplader uitproberen. Er is een kans dat jouw toestel net te weinig stroom krijgt om op tijd opgeladen te zijn.

Als de back-up is gemaakt dan kan je een harde reset doen zoals beschreven op deze pagina. Zo kan je jouw toestel resetten zonder eerst in je toestel naar de instellingen te hoeven gaan. Let wel op dat je gegevens verloren gaan. Daarom maken we eerst een back-up. ;)

Laat ons weten of het bovenstaande je verder heeft geholpen. Ik hoop dat je hiermee verder komt.
Reputatie 2
Badge +7
Hi Redmercy,

Je geeft aan dat je de melding dat jouw applicaties worden geoptimaliseerd. Dat betekend dat jouw Xperia Z een update heeft gekregen voordat het toestel leeg was. Enige wat je kunt doen is toestel via stopcontact opladen. Dan moet er genoeg spanning zijn dat je batterij niet leeg loopt bij het afronden van de optimalisatie.

Tip om dit de volgende keer te voorkomen. Zorg dat je de instelling aanpast, zodat er altijd gevraagd moet worden of er een update geïnstalleerd mag worden. Je hebt meestal minimaal 50% batterij lading nodig.

Reageer