Beantwoord

Telefoon valt steeds uit

• 5 september 2017
  • 6 reacties
  • 20513 Bekeken

Mijn telefoon valt steeds uit ondanks dat batterij voldoende is opgeladen. Na een paar keer geforceerd (powerknop en de homeknop minimaal tien seconden tegelijk indrukken), werkte de telefoon af en toe. Nu krijk ik de telefoon helemaal niet meer aan. Tijdsverloop van 2 dagen. Wie herkent dit en heeft mogelijke oplossing?Een nieuwe accu heb ik al.
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 september 2017, 14:58

Hoi STO,

Wat jammer dat jouw toestel deze problemen vertoont!

Welk toestel heb je precies? Je kunt namelijk even opzoeken wat de toetsencombinatie voor een reset is, bij een Samsung is dat bijvoorbeeld de aan/uit knop, de volume omhoog (+) knop en de home button. Lukt een reset überhaupt niet? Dan kun je denken aan een reparatie. Mits er geen sprake is van gebruikersschade, zal een reparatie binnen twee jaar na aanschaf onder garantie vallen!

Ik hoor graag of het lukt. Laat ons ook maar weten welk toestel je precies hebt, zodat we je nog even wat specifieker verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Mocht het hier gaan over de Iphone dan zal ik u adviseren om te overwegen de telefoon in de zogeheten DFU modus te plaatsen en hiermee de telefoon te "herstellen". Door de Iphone in deze stand te plaatsen en aan te sluiten aan uw computer herkent itunes de telefoon en zal deze een melding geven om de telefoon te herstellen
Dit kan gedaan worden door middel van de onderstaande link.
https://www.iculture.nl/tips/dfu-mode-inschakelen-iphone-ipad/

Mocht het gaan om een android telefoon dan zal er gekeken moeten worden om de telefoon op een zelfde wijze te herstellen. dit is echter verschillend per merk van telefoon, zo heeft samsung ook een programma om je telefoon te herstellen naar een eerdere versie.

Ik hoor graag van u welke telefoon u heeft.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi STO,

Wat jammer dat jouw toestel deze problemen vertoont!

Welk toestel heb je precies? Je kunt namelijk even opzoeken wat de toetsencombinatie voor een reset is, bij een Samsung is dat bijvoorbeeld de aan/uit knop, de volume omhoog (+) knop en de home button. Lukt een reset überhaupt niet? Dan kun je denken aan een reparatie. Mits er geen sprake is van gebruikersschade, zal een reparatie binnen twee jaar na aanschaf onder garantie vallen!

Ik hoor graag of het lukt. Laat ons ook maar weten welk toestel je precies hebt, zodat we je nog even wat specifieker verder kunnen helpen!
Inderdaad een iphone 5s. Ik zal de telefoon vanavond aansluiten op computer thuis.
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben benieuwd hoe dat gaat!

Hou ons maar op de hoogte. 🙂
Zojuist telefoon aangesloten op laptop en reparatie gestart. E.e.a. werd in gang gezet totdat ik na 14 minuten de melding kreeg dat deze versie niet gerepareerd kon worden. Wat nu? Ik ga straks naar een winkel van T-mobile zodat ik daar geholpen kan worden. Het is een dure telefoon en mag naar mijn mening niet na 15 maanden deze gebreken vertonen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi STO,

Dan klinkt het als een probleem wat je zelf thuis niet op kunt lossen, dus het is goed dat je richting de winkel gaat! Je kunt daar de medewerker nog laten meekijken en als daar ook geen oplossing gevonden wordt, kan het toestel direct ter reparatie opgestuurd worden.

Je kunt in Breda ook nog even langs de Amac, een gecertificeerde service provider van Apple. Misschien herkennen zij het probleem direct al voor je en kunnen zij je er dan bij verder helpen.

Ik ben erg benieuwd wat het probleem blijkt te zijn en of het gelukt is om op te lossen. Houd ons op de hoogte!

Reageer